سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۸
۰ نفر

گروه حوادث: بی‌احتیاطی یک راننده کامیون، باعث مرگ دختر دانشجو در دانشگاه علم و صنعت تهران شد

ساعت 15 و 14 دقیقه  دوشنبه گذشته، یک کامیون حمل مصالح ساختمانی در محوطه دانشگاه علم و صنعت، دختر دانشجویی را زیر گرفت و باعث مرگ او شد.

این کامیون در حال حمل مصالح ساختمانی جهت بازسازی ساختمان دانشکده علوم پایه این دانشگاه بود که راننده جوان آن دنده عقب، شروع به حرکت کرد و در همین هنگام با میترا رضایی، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر برخورد کرد.

در اثر این برخورد، دانشجوی جوان از ناحیه سر و جمجمه دچار آسیب شد و جان خود را از دست داد. این دانشجو از شهر خوی برای تحصیل در تهران حضور داشت.   در همین حال، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت به خبرگزاری فارس گفت: خواستار پیگیری این حادثه از سوی مسئولان این دانشگاه و برخورد جدی با پیمانکار ساختمانی و راننده بی‌احتیاط کامیون شده‌ایم.

شهریاری، بازپرس ویژه قتل تهران نیز درخصوص این حادثه گفت: از آنجایی که این حادثه در دانشگاه و در ساعت کار آن رخ داده است، ماجرا به بازپرس ویژه قتل آن روز گزارش نشد و پرونده مستقیما در اختیار دادگاه قرار گرفت؛ درحالی‌که می‌بایست ابتدا این حادثه به بازپرس ویژه قتل اطلاع داده می‌شد تا بعد از حضور وی در صحنه حادثه و بررسی‌های اولیه، پرونده برای ادامه تحقیقات به دادگاه ارجاع می‌شد.

کد خبر 100340

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز