گروه اقتصادی: از 3بهمن کار اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوار از طریق سایت مرکز آمار برای خانوارهای یک و دو نفره آغاز شد اما افزایش بار ترافیکی این سایت و کند شدن آن، موجب بروز مشکلاتی برای مراجعه‌کنندگان شد.

از سوی دیگر، از آنجا که سایت اعلام شده (www.amar.org.ir) فقط از طریق شبکه اینترانت ملی قابل دسترسی است، افرادی که به طور مستقیم به اینترنت متصل هستند (همچون اینترنت بسیاری از ادارات و دستگاه‌ها که به صورت ماهواره‌ای و مستقیم است) بی‌اطلاع از این موضوع نمی‌توانستند به این سایت دسترسی پیدا کنند.

افزایش بار ترافیکی سایت مرکز آمار، موجب شد این مرکز در اطلاعیه‌ای از شهروندان بخواهد ابتدا از طریق ارسال پیامک به شماره300000 از خوشه درآمدی خود مطلع شوند و در صورت اعتراض به سایت اینترنتی مراجعه کنند.

مرکز آمار از افرادی که از طریق پیامک مطلع می‌شوند که جزء خوشه اول هستند نیز درخواست کرد که از مراجعه به سایت خودداری کنند، چون قاعدتا این افراد اعتراضی به خوشه‌بندی خود ندارند. 

ستاد اطلاع رسانی طرح هدفمند کردن یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای بار دیگر اعلام کرد: دسترسی به وبگاه ویژه طرح هدفمند کردن یارانه‌ها و درگاه ملی آمار، فقط از طریق شبکه ‌اینترانت ملی امکان‌پذیر است.

کد خبر 100109

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز