سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سال 89 فعالیت‌های خود را در 6 محور دنبال خواهد کرد که بر مسائل معیشت، تربیت و ارتباطات نهاد اجتماعی خانواده تاکید دارد

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیدمحمدجواد شوشتری در مراسم بازدید جمعی از شهرداران کشور از پردیس سینمایی ملت با بیان این مطلب افزود: علاوه بر این سه موضوع معیشت،‌تربیت و ارتباطات، برنامه‌هایی را در مورد وظایف مدیریت شهری در 3حوزه تفکیک زباله، ترافیک و تغذیه  نیز اجرا خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در این فعالیت، سازمان‌هایی مانند بازیافت موظف هستند که درخواست‌هایشان را در حوزه آموزش به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ارائه دهند تا سازمان محتوای آن را تامین کند. 

شوشتری درباره فعالیت‌های کنونی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: هم‌اکنون این سازمان علاوه بر برنامه‌های خود در فرهنگسراها و سایر مراکز تابعه، در فضاهایی مانند مترو نیز – که روزانه بیش از یک میلیون و 100هزار نفر در آن تردد می‌کنند- فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.

وی افزود: در حال حاضر در این مکان روزنامه مترو به‌صورت رایگان با تیراژ 100هزار نسخه توزیع می‌شود که سعی داریم به‌تدریج تیراژ این روزنامه را به 500 هزار نسخه و در ادامه تا اردیبهشت سال آینده به یک میلیون نسخه برسانیم.

سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آموزش رانندگان تاکسی را از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد و گفت: با توجه به تعداد تاکسی‌های فعال در سطح شهر، اگر رانندگان تاکسی آموزش درستی ببینند در رفع معضل ترافیک کمک بسیاری خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دوره‌های آموزشی رانندگان تاکسی و اتوبوس و همچنین فروشندگان میادین میوه وتره‌بار و فروشگاه‌های شهروند شروع شده است که در پایان این دوره مدرکی معتبر از سوی سازمان به این افراد اعطا می‌شود.

بنابر این گزارش، در مراسم بازدید جمعی از شهرداران کشور از پردیس سینمایی ملت که به‌منظور تبادل تجارب شهرداری‌ها برگزار شده بود، دانش‌میر مجری طرح پردیس ملت نیز به ارائه توضیحاتی درباره امکانات و نحوه ساخت این مجموعه فرهنگی پرداخت.

کد خبر 100033

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز