خبر خرید احتمالی ۴۰ فروند جنگنده چینی J10-C توسط ایران، طی روزهای اخیر منتشر شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، طبق بررسی فرهیختگان، با احتساب هزینه خرید هر جنگنده جی-۱۰ سری c حدود ۴۰ میلیون دلار، در مجموع هزینه ۴۰ فروند خریداری شده، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

البته باید درنظر گرفت که هزینه خرید خود هواپیما، یک سوم هزینه های نگهداری آن‌ها در بلند مدت است.

جنگنده های چینی ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلاری در راه ایران | تصاویر

جنگنده های چینی ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلاری در راه ایران | تصاویر


برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دیگر رسانه‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 11
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۴/۱۰
    12 6
    پول نفت یک ماه چندصد هواپیما میشه از کشور برتدر چین
  • US ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۴/۱۰
    21 3
    با آرزوی سربلندی ایران بزرگ و سلامتی همه مردم جهان .چرا دایم وعده دوروغ به ملت ارایه می کنید مثل سوخوها .یک روز می گوید وارد شدند فردا چیز دیگری .تلاش خوب است اما بگذارید مردم واقعیت ها را بدانند تا مثل همیشه درست تصمیم بگیرند .خدا توام بت راستگویان است
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۴/۱۰
    25 2
    خب خوبه اگر مثل روسیه مسخره بازی درنیارن
  • بهرام FR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۴/۱۰
    26 5
    عالی،،عالی،،،خرید احتمالی چرا؟؟باید صددرصد این جنگنده ها را خریداری کنیم و تا الان هم که نخریده بودیم اشتباه بزرگی کرده بودیم،چونکه این جنگنده ها را شدیداً نیاز داریم و برای مبلغش هم حتی ملت حاضر به پرداختش می شوند،در ضمن باید سیستم ضد هوایی و راداری H-Q 9 چین را هم حتما خریداری کنیم و اگر اینکار را انجام دهیم در همه و هر جنگی پیروز خواهیم شد،فقط باید ذخیره های موشکی خودمان را تا سی یا چهل هزار موشک افزایش داده و حفظ کنیم...
  • قاسم IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۴/۱۰
    36 11
    بازم دم چین گرم
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۴/۱۰
    24 9
    قاهر کجاست پس
  • مهدی IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۴/۱۱
    7 9
    رادار گریز نباشه که ارزش نداره