شاید کریستیانو رونالدو و لیونل مسی با ادعای عربستانی‌ها یک‌بار دیگر با هم روبه‌رو شوند.

به گزارش همشهری‌آنلاین بر اساس ادعای عربستانی‌ها اینتر مایامی و النصر فوریه ۲۰۲۴ در ریاض با یکدیگر بازی خواهند کرد. پوستر این بازی با عنوان «آخرین رقص» منتشر شده اما هنوز تاریخ دقیق برگزاری آن روشن نیست. این در حالی است که باشگاه آمریکایی برگزاری این دیدار را قطعی نمی‌داند.

از زمانی که رونالدو به عربستان رفته، او و مسی فقط یک‌بار ژانویه‌۲۰۲۳ با هم رودررو شده بودند. در آن بازی که مسی هنوز برای پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کرد و رونالدو در ترکیب منتخب الهلال و النصر، رونالدو ۲گل زد و مسی یک گل، بازی را هم تیم پاریسی ۵ بر۴ برد. ۲ابرستاره تاریخ فوتبال تاکنون ۲۸بار مقابل هم برنده بوده‌اند؛ ۱۷بار مسی و ۱۱بار کریستیانو با ۲۳‌گل زده برای مسی و ۲۳‌گل زده برای رونالدو. هر کدام ۷بار از روی نقطه پنالتی به هم گل زده‌اند. حالا در بهمن‌ماه باید منتظر تقابل دوباره این دو باشیم اگر باشگاه آمریکایی پا پس نکشد.

در بازی با برزیل لیونل مسی با اینکه شرایط بازی نداشت اما به سرمربی آرژانتین گفت که می‌خواهد به زمین برود. او با درد بازی کرد و برای همین پایین‌ترین نمره را بین بازیکنان تیمش گرفت. کاپیتان در طول این بازی ۲بار به سمت نیمکت تیم ملی کشورش اشاره کرد و از ماساژور خواست که برای ماساژ عضلات ران پایش به زمین برود، با این‌حال، تصمیم گرفت با درد کنار بیاید و به حضورش در زمین ادامه دهد. گفته می‌شود مصدومیت مسی ۲دلیل داشته؛ دوربودن از شرایط مسابقه در یک‌ماه گذشته، گرم‌نکردن پیش از بازی و تأخیر نیم‌ساعته در شروع مسابقه.

مسی نزدیک به یک ‌ماه پیش آخرین بازی‌اش برای اینترمایامی را انجام داد و به همین دلیل از شرایط مسابقه دور است. مسی نیمه‌دوم و درحالی‌که تیمش با یک گل از حریف پیش افتاده بود، تصمیم گرفت زمین بازی را ترک کند و جایش را به آنخل دی‌ماریا داد. او بار دیگر یک بازی تاریخی و پیروزی ارزشمندی را در برزیل با پیراهن تیم ملی آرژانتین تجربه کرد.

عکس | رقص آخر؟ | دوئل نهایی مسی و رونالدو با ادعای عربستانی‌ها

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha