لیگ برتر فوتبال زنان که از دیروز آغاز شد، در همان هفته اول جذابیت‌های خاص خودش را داشت.

به گزارش همشهری‌آنلاین، لیگ برتر فوتبال زنان که از دیروز آغاز شد، در همان هفته اول جذابیت‌های خاص خودش را داشت.روز اول ۵بازی در شهرهای مختلف برگزار شد اما بیشترین توجه به سیرجان بود، جایی که شهرداری این شهر میزبان ملوان بندرانزلی بود. فصل‌های قبل هم این بازی یکی از حساس‌ترین بازی‌ها بود اما دیروز دلایل دیگری نگاه‌ها را متوجه سیرجان ‌کرده بود. مریم ایراندوست که با برند ملوان شناخته می‌شود، این فصل در شهرداری سیرجان سرمربی است و همین یک موضوع کافی بود تا بازی برای ملوانی‌ها حساس شود اما برای سیرجانی‌ها هم این بازی اهمیت ویژه‌ای داشت.

شبنم بهشت‌ و افسانه چترنور که نزدیک به یک دهه پیراهن سیرجان را به تن داشتند، امسال در انزلی توپ‌ می‌زنند و در نخستین بازی فصل مقابل تیم سابقشان قرار گرفتند.

عکس | پیک‌نیک زنانه با یک شروع هیجانی | ۲ ستاره فوتبال پس از  یک‌دهه در تیم رقیب

سیرجانی‌ها برای پیروزی در این بازی سعی کرده بودند از شرایط میزبانی استفاده کنند و تماشاگران را به ورزشگاه بکشانند.

آنها دیروز شرایط پیک‌نیک خانوادگی و البته زنانه را در استادیوم فراهم کرده بودند؛ از پختن و فروش آش گرفته تا نقاشی روی صورت بچه‌ها. اما حضور تماشاگران هم افاقه نکرد و در همان نیمه اول بازی و دقیقه ۲۳شبنم بهشت کار خودش را کرد و گل پیروزی ملوان را زد. شادی بیش از حد او هم بیشتر سیرجانی‌ها را شاکی ‌کرد. تلاش بازیکنان سیرجان برای تلافی ‌گل و شادی‌های بهشت، توپ‌هایی بود که به دیرک خوردند و نتیجه‌ای نداشت. این بازی با همین یک گل به پایان رسید.

در دیگر بازی‌های هفته هم پالایش گاز در ایلام یک بر صفر پیکان را برد. آوا در تهران با فراایستایس کران فارس به تساوی ۲-۲ رسید. سپاهان هم در زمین خودی ۵گل به نماینده البرز زد که به‌نظر می‌رسد هنوز اسپانسری پیدا نکرده است. بازی کانی کردستان و خاتون بم هم امروز در زمین کانی برگزار می‌شود.

عکس | پیک‌نیک زنانه با یک شروع هیجانی | ۲ ستاره فوتبال پس از  یک‌دهه در تیم رقیب

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha