امباپه ۲گل در پیروزی ۳ بر یک مدافع عنوان قهرمانی مقابل نایب‌قهرمان فصل پیش برای پاری‌سن‌ژرمن زد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، کیلیان امباپه در هفته سوم لیگ یک فرانسه و در بازی با لانس که با پیروزی 3 بر یک پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسید، طوری بازی و شادی گل کرد که به همه نشان بدهد قصدش ماندن است. امباپه می‌خواهد فصل آخر قراردادش را هم در پاریس سپری کند اما هنوز احتمال انتقال او به رئال‌مادرید در چند روز باقیمانده تا اول سپتامبر که مهلت انقضای نقل‌وانتقالات تابستانی است از بین نرفته.

برخی رسانه‌ها از احتمال این جابه‌جایی در همین روزهای آینده خبر می‌دهند. منابع عربی چنین نظری دارند اما خبرنگاران اسپانیایی نزدیک به رئال همچنان تأکید می‌کنند که اگر این اتفاق بیفتد، در تابستان آینده خواهد بود.

با وجود مصدومیت وینیسیوس و دست خالی آنچلوتی برای خط حمله، باز هم به‌نظر می‌رسد خریدی هجومی و اصلا خریدی در این هفته در کار نخواهد بود.

اگر امباپه نیاید که به‌احتمال زیاد نمی‌آید، کارلتو باید روی وینی، رودریگو و خوسلو اکتفا کند. البته کادر رئال‌مادرید والورده و آردا را به‌عنوان گزینه‌های خط حمله در وینگر راست می‌بینند.

از طرفی برخی رسانه‌ها ادعا کرده‌اند که مادر امباپه و فرد همه‌کاره این بازیکن به فلورنتینو پرس قول داده که او را تابستان آینده راهی برنابئو خواهد کرد. اما پرس که ۲بار فریب مادر این بازیکن را خورده است نمی‌خواهد روی این قول شفاهی حساب کند. نظر رئیس رئال‌مادرید این است که اگر قرار است توافقی صورت بگیرد، روی کاغذ باشد. البته از لحاظ قانونی این کار امکان‌پذیر نیست چون بازیکنان تحت قرارداد با یک باشگاه اجازه ندارند تا ۶ماه پیش از پایان انقضای قراردادشان با باشگاهی دیگر وارد مذاکره شوند. بنابراین هر توافقی روی کاغذ هم فاقد وجاهت قانونی خواهد بود و جریمه و محکومیت در برخواهد داشت مگر آنکه این توافق با اطلاع و اجازه باشگاه مبدأ صورت بگیرد.

عکس | شادی گل معنادر گزینه رئال‌مادرید | انتقال بزرگ با سیل مصدومیت ستاره‌های آنچلوتی؟

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • امیرعلی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    26 5
    امباپه احمق داره سنش میره بالا و اشتباه کرد سال قبل نرفت رئال...میتونست ب تموم رکوردهای محشربرسه...میتونست اگه دووم بیاره و ده سال بمونه حتی ب کریس برسه اما لیاقت نداره پا جای پای کریس بزرگ بزاره
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
      4 0
      راس میگه اگه زود تر میومد خیلی بهتر بود