مدافع ملی‌پوش ایرانی به یک رکورد شگفت‌انگیز در فوتبال اروپا دست پیدا کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، صادق محرمی که پس از تجربه دو قهرمانی لیگ برتر و سوپر جام و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت و راهی دینامو زاگرب کرواسی شد، طی فصول اخیر روند خوبی در این باشگاه داشته و توانسته حضورش را برای پنجمین سال پیاپی تثبیت کند.

این ملی‌پوش ایرانی که  در جام جهانی ۲۰۲۲ فقط یک بازی مقابل انگلیس انجام داد، در پنجمین سال حضورش در دینامو زاگرب کرواسی به یک رکورد شگفت‌انگیز و کم‌نظیر در بین تمام لژیونرهای ایرانی دست یافت و هدیه خاص خود را از مسئولان این باشگاه دریافت کرد.

صادق محرمی که در ابتدای فصل ۱۹-۲۰۱۸ به عضویت دینامو زاگرب در آمد، در مدت پنج سال حضورش در لیگ یک کرواسی در یک نیم‌فصل حضور کوتاه مدت و قرضی در لوکوموتیو زاگرب را هم تجربه کرد ولی در سایر زمان‌ها عضو دینامو بود و به افتخارات متعدد همراه با این باشگاه دست یافت که امسال هم در آستانه تجربه یک قهرمانی دیگر است.

مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب که در چهار فصل اخیر چهار قهرمانی در لیگ یک کرواسی، دو قهرمانی در سوپر کاپ و یک قهرمانی در جام حذفی همراه با این تیم به دست آورده، در کنار این افتخارات تیمی، حالا به یک عنوان فردی ویژه نیز در تیم صدرنشین حال حاضر لیگ یک کرواسی رسید.

صادق محرمی که امیدوار است برای پنجمین فصل پیاپی به یک قهرمانی دیگر همراه با دینامو زاگرب دست پیدا کند، شب گذشته در دیدار مقابل اسلاون بلوپو به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که در این مسابقه از سوی باشگاه کروات مورد تقدیر قرار گرفت.

این ملی‌پوش ایرانی در دیدار دیشب مقابل اسلاون بلوپو صدمین بازی خود با پیراهن باشگاه دینامو زاگرب را در رقابت‌های داخلی کرواسی و بازی‌های اروپایی تجربه کرد و لباس شماره ۱۰۰ خود را همراه با یک قاب ویژه گرفت.

عکس | رکورد شگفت‌انگیز لژیونر پرسپولیسی در ناف اروپا | تقدیر از ستاره ملی‌پوش ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰