هافبک ملی‌پوش سپاهان در بازی روز گذشته مقابل هوادار در تصمیمی غیره منتظره فقط چند دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، نورافکن در هفته‌های آغازین فصل یکبار طعم نیمکت‌نشینی در سپاهان را چشید، اما توانست در ادامه خودش را بار دیگر به ترکیب اصلی تحمیل کند و زکی‌پور که جای او را در دفاع چپ گرفته بود، دوباره ذخیره کند، اما این شرایط هم خیلی دوامی پیدا نکرد. مورایس در ادامه تغییرات خود، نورافکن را به پست هافبک هجومی و در ادامه وینگر چپ برد، تا مدافع فصل گذشته گل‌گهر به عنوان مدافع چپ اول سپاهان معرفی شود. در همین حین امید هم در دو پست جدید به قدری درخشان ظاهر می‌شد، که نیمکت‌نشین شدنش در مصاف با هوادار قابل پیش‌بینی نباشد.

در کنفرانس خبری پس از پیروزی ۳ بر ۱ سپاهان مقابل هوادار، از مورایس درباره دلیل نیمکت نشینی امید نورافکن و استفاده از او در دقیقه ۱+۹۰ پرسیدند، ولی سرمربی باتجربه سپاهان از پاسخ دقیق به این سوال اجتناب کرد و البته با پاسخی که به این ابهام داد، مشخص کرد دلیل این تصمیم فنی و در راستای استراتژی تیمی سپاهانی‌ها و به طور خاص‌تر استراتژی خودش مقابل هوادار بوده، که سبب شده از علی‌محمدی برای در اختیار گرفتن مرکز زمین در کنار مسعود ریگی و محمد کریمی استفاده کند.

با این وصف حالا سوالی که برای هواداران سپاهان ایجاد می‌شود، این است که آیا در آستانه حساس‌ترین بازی فصل تیم، بار دیگر شاهد نیمکت‌نشین شدن نورافکن خواهند بود یا در مقابل پرسپولیس این بازیکن چند پسته بار دیگر در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

عکس | تصمیم غیره منتظره برای گزینه پرسپولیس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha