دیدیه دشان تا سال ۲۰۲۶ سرمربی تیم ملی فرانسه خواهد بود و رویای زین‌الدین زیدان برای رسیدن به این عنوان بر باد رفت و دیگر خبری از پیشنهادهای بزرگ برای سرمربی سابق رئال مادرید نیست.

به گزارش همشهری‌آنلاین، فدراسیون فوتبال فرانسه از توافق با دیدیه دشان تا سال ۲۰۲۶ خبر داد.

سرمربی تیم ملی فرانسه که توانست در جام جهانی ۲۰۱۸ به مقام قهرمانی برسد و در جام جهانی ۲۰۲۲ در ضربات پنالتی نایب قهرمان دنیا نام گیرد تا ۳ سال دیگر هدایت خروس‌ها را برعهده خواهد گرفت.

بسیاری از زیدان به عنوان جانشین دشان در تیم ملی فرانسه نام می‌بردند که به نظر می‌رسد سرمربی سابق رئال مادرید باید به دنبال تیمی دیگر باشد تا به عرصه مربیگری بازگردد.

نکته جالب اینجاست که زیدان برای رسیدن به نیمکت تیم ملی فرانسه در این سال‌ها به تمام پیشنهادهای جذاب باشگاهی پاسخ منفی داد. او که می‌توانست به تیم‌هایی مثل منچستریونایتد، پاری سن ژرمن و یوونتوس برسد به سودای رسیدن به نیمکت خروس‌ها این پیشنهادها را رد کرد ولی الان تا سال ۲۰۲۶ باید برای این شغل صبر کند.

از سویی دیگر موضوع مهم کریم بنزما نیز به سرنوشت سرمربی تیم ملی فرانسه گره خورده بود. ستاره بزرگ فرانسه که به دلیل اختلاف نظر با دشان از حضور در جام جهانی بازماند و پس از جام جهانی تصمیم گرفت از تیم ملی کناره‌گیری کند، امیدوار بود با حضور زیدان دوباره به تیم ملی بازگردد که این ایده نیز برای بهترین بازیکن سال ۲۰۲۲ نقش بر آب شد.

منچستریونایتد اکنون با تن‌هاگ به ساحل آرامش رسیده و پاری‌سن‌ژرمن نیز با گالتیه و بازیکنانی مثل مسی و امباپه سودای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد. یوونتوس نیز پس از شروع ضعیف در این فصل سری‌آ با الگری اکنون در رده چهارم قرار دارد و باید دید چه اتفاقی برای تیم تورینی رخ خواهد داد.

به نظر می‌رسد با وجود تمدید قرارداد دشان، بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی در صورت اخراج سرمربی‌شان به سراغ زیدان بیاییند. سرمربی که به خاطر تیم ملی به پیشنهادها پاسخ منفی داد ولی اکنون شاید به دنبال شغلی تازه برای بازگشت به دنیای است.

زیدان؛ بر باد رفته! | تاج‌گذاری رقیب زیزو تا ۲۰۲۶

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳