یورگن لوکادیا به شکل غیرمنتظره‌ای از پرسپولیس جدا و از ایران خارج شد و دیگر برنگشت. حالا پس از چند هفته همسر این بازیکن با انتشار پیامی در فضای مجازی به این ماجرا واکنش نشان داده است.

به گزارش همشهری‌آنلاین «یورگن لوکادیا» مهاجم هلندی چند هفته پیش بطرز عجیبی از پرسپولیس جدا شد. این بازیکن که در شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر به جمع سرخ‌ پوشان پایتخت اضافه شده بود با زدن 6 گل برای این تیم خود را حسابی در دل هواداران پرسپولیس جا کرده بود تا اینکه به یکباره ایران را ترک کرد و دیگر برنگشت و تصمیم گرفت تا قراردادش با قرمزها را بصورت یکطرفه فسخ کند.

پس از این اتفاق کادر فنی و هواداران پرسپولیس حسابی از رفتار غیرحرفه‌ای مهاجم هلندی عصبانی شدند بطوریکه تعداد فالوورهای لوکادیا در اینستاگرام با ریزش چشمگیری روبه‌رو شد.

این مهاجم هفته گذشته و دیشب پست تندی در فضای مجازی منتشر کرد و اینطور عنوان کرد که از شرایط ایران راضی نبوده و به همین دلیل تصمیم به جدایی گرفته است.

اما همسر لوکادیا که فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد بعد از این پست با انتشار یک استوری در فضای مجازی نوشته است:«ایران همیشه در قلب من است».

پیش از این گفته می شد همسر مهاجم هلندی یکی از دلایل ترک ایران توسط لوکادیا است اما بعدها مشخص شد این دو حتی رابطه مشترکان را هم قطع کرده اند. حالا پست متفاوت این زوج نشان می دهد که آنها در خصوص دوران حضور در ایران هم با اختلاف دارند.

عکس | پیاوه ویژه خانواده لوکادیا برای ایرانی‌ها به زبان فارسی | اختلاف با مهاجم هلندی به فضای مجازی هم کشیده شد؟

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • رضا بنانی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
    0 2
    ‌این‌بازیکن‌تشان‌داد‌اصلا‌بازیکت‌حرفه‌ای‌نیست‌وکار‌او‌به‌هربهانه‌ای‌قابل‌دفاع‌تیست‌ماهیت‌عیر‌حرفه‌ای‌خود‌را‌خوب‌نشان‌داد‌بازیکن‌اماتور‌زیر‌متوسط