هواداران فوتبال امسال در جام جهانی قطر بسیار خیره کننده‌تر از جام‌های قبلی ظاهر شده‌اند. گریم‌های امسال با اکسسوری‌های خاص و به خصوص کلاه‌های ویژه توجه همگان را به خود جلب کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، از کلاه گیس‌های رنگارنگ و طرح‌های نقاشی روی صورت گرفته تا لباس‌های ساخته شده از پرچم، هواداران از هر گوشه‌ای از کره زمین تلاش زیادی کرده‌اند تا بهترین لباس‌های مهمانی فوتبال خود را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به تن کنند.

در این بین اما برخی چهره‌ها ماندگار شدند. هوادار ایالات متحده قبل از بازی این تیم مقابل هلند ماسک عقاب طاس آمریکایی را بر سر گذاشت. طرفدار فرانسوی نیز کلاهی به سبک خانواده سلطنتی این کشور پوشید و دوربین‌ها را به خود جلب کرد؛ هواداران مکزیکی اما با آن کلاه‌های مخصوص و بزرگشان بیش از دیگر طرفداران عکس گرفتند.

انگلیسی‌ها و قطری‌ها چهره و لباس خود را شبیه به پرچم کشورشان گریم کردند، با این حال طرفداران نارنجی پوش هلند به واسطه «اورانجه» هواداری که کلاه گیسی به همین رنگ گذاشته بود شهرت گرفتند. هواداران مراکشی نیز برای تیم شگفتی ساز خود سنگ تمام گذاشته‌اند. یکی از آنها با پوشیدن ماسک شیر برای تیم خود که شیرهای اطلس نام دارند، مسابقه خاطره انگیز این تیم با اسپانیا را دیدنی‌تر کرد.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha