واکنش لیونل مسی پس از پیروزی آرژانتین مقابل هلند در مقایسه با رفتار هم‌تیمی‌هایش خبرساز شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، آرژانتین امشب در دیداری تماشایی و جنجالی موفق شد هلند را در ضربات پنالتی شکست بدهد و به مرحله نیمه نهایی جام جهانی صعود کند. آبی و سفیدها ابتدا با دو گل پیش افتادند اما هلندی‌ها در دقایق پایانی توانستند کار را به تساوی بکشند و همین افت و خیز بازی باعث شد تا بازیکنان نیز در لحظاتی با هم درگیر شوند و این به حساسیت بازی اضافه کرد.

همین مسئله باعث شد تا وقتی پنالتی آخر آرزانتین توسط لائوتارو مارتینز تبدیل به گل شد، دیگر بازیکنان آرژانتین قبل از اینکه خودشان را به او برسانند، رو به بازیکنان حریف شروع به خوشحالی کردند تا به این ترتیب نمک به زخم حریف شکست خورده بپاشند.

در این بین تنها مسی بود که شادی‌اش را رو به سمت دیگری انجام داد تا باعث ناراحتی بیشتر هلندی‌ها نشود و یک بار دیگر ثابت کرد که نه تنها در هنگام بازی که از لحاظ حرفه‌ای هم ستاره‌ای متمایز از بقیه هم‌تیمی‌هایش است.

عکس| تصویری ماندگار از مسی؛ لئو همسن کودکانش شد و بزرگی اش را به رخ کشید!

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهیار IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    15 8
    مسی نشان داد که مارادونای تیم ملی کشورش است و جای خالی او را پر کرده. همانطور که در شرایط سخت بازی این مارادونا بود که تیم را فرماندهی و با بازی سازی عالی به تیم انگیزه و روحیه میداد حالا نقش اورا مسی به خوبی ایفا می‌کند.