کشتی کروز برای اسکان طرفداران بازی‌های جام جهانی حاضر در قطر به این کشور رسید.

به گزارش همشهری‌آنلاین همانطور که کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیش از این اعلام کرده بود، دو کشتی تفریحی کروز برای اسکان تماشاگران جام جهانی در بندرهای دوحه پهلو خواهند گرفت، در فاصله ۱۰ روز مانده تا آغاز جام جهانی اولین کشتی کروز وارد آب‌های قطر شد.

این کشتی کروز اکنون در نزدیکی کورنیش که از اصلی‌ترین مناطق تجمعات هواداران، برگزاری کنسرت‌ها و سرگرمی‌های مختلف در جام جهانی است، پهلو گرفته تا میزبان تماشاگران جام جهانی باشد.

قطر برای میزبانی از جام جهانی ۹۰ هزار اتاق تأمین کرده و با حضور کشتی‌های کروز و کمپ‌های صحرایی، این ظرفیت را به ۱۳۰ هزار اتاق رسانده است.

تمامی بلیت‌های فروخته شده برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از دیدار افتتاحیه تا فینال، به ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار بلیت رسیده که طبق پیش‌بینی‌ها مشکلی برای تهیه اقامت تماشاگران وجود ندارد.

در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی، کشور میزبان برای ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار بلیت فروخته شده توانسته بود ۶۵ هزار و ۸۷۲ اتاق تأمین کند که در شلوغ‌ترین زمان مسابقات که افتتاحیه و فینال در ژوهانسبورگ بود، فقط ۹۰ درصد ظرفیت هتل‌های این شهر که یکی از ۹ شهر میزبان جام جهانی بود، تکمیل شد.

تصاویر | هیولای غول‌پیکر قطری‌ها میزبان تماشاگران جام جهانی | اولین کشتی کروز وارد آبی‌های قطر شد

تصاویر | هیولای غول‌پیکر قطری‌ها میزبان تماشاگران جام جهانی | اولین کشتی کروز وارد آبی‌های قطر شد

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha