آیین تبادل تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شهرداری تهران به منظور هم افزایی و به اشتراک گذاری ظرفیت‌های این دو مجموعه با یکدیگر، با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و محمدعلی زلفی گل وزیر علوم - چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ در محل ساختمان شهرداری برگزار شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حاشیه تبادل تفاهم‌نامه همکاری مشترک با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه مدیریت شهری نیاز بسیار جدی به دانش برای رفع مشکلات شهری دارد، گفت: باید توجه به پیشرفت کلانشهر تهران در ابعاد مالی، معنوی و همچنین تحول سه گانه در حوزه کالبدی بر مبنای دانش؛ نرم و فناورانه اتفاق افتد.

او بیان اینکه کلانشهر تهران به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه دانشی کشور در حوزه دانشگاه‌هاست که ظرفیت فوق العاده‌ای دارد، افزود: مدیریت شهری نیاز بسیار جدی به دانش برای رفع مشکلات شهری دارد.

شهردار تهران گفت: ما مدیون دانشگاه هستیم، باید توجه بیشتر و بهتری نسبت به نخبگان کشور داشته باشیم. مدیریت شهری ظرفیت‌هایی در این خصوص دارد که در اختیار اعضای هیات علمی، اساتید دانشگاهی و دانشجویان قرار خواهد گرفت تا این دین به خوبی ادا شود.

شهردار پایتخت عنوان کرد: تلاش شده تا در این تفاهم نامه، ظرفیت‌ها مدنظر قرار گیرد تا علاوه بر منتفع شدن شهر از این علم و دانش، در مسیر فناورانه شهر و شهر هوشمند گام برداریم. شورای ششم و مدیریت شهری برخاسته از این شورا، برای خودش افتخار می‌داند که در خدمت علم و عالم قرار گیرد.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha