اما استون، بازیگر هالیوودی، که ویلای ساحلی خود را با کمی رنگ طلایی و مبلمان رنگ چوب به فضایی گرم و دلپذیر تبدیل کرده بود قصد دارد آن را به فروش برساند. ویلایی که طراحی داخلی آن با یک فرش پاخورده عشایری بسیار چشم‌نواز است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی‌میل، اما استون بازیگر هالیوودی قصد دارد ویلای ساحلی و سه خوابه خود را به قیمت ۴.۲ میلیون دلار به فروش رساند. استون، ۳۳ ساله، این ملک را که منظره‌ای دیدنی به اقیانوس آرام دارد در سال ۲۰۱۸ قیمت ۳.۲۵ دلار خریده بود.

ویلای استون در زمینی به مساحت بیش از ۳.۲ هکتار و در منطقه اعیانی کالیفرنیای جنوبی قرار دارد و با مناظری بدیع از منظره شهری لس آنجلس، اقیانوس آرام و جزیره کاتالینا یک ملک پرطرفدار است. این برنده اسکار همچنین صاحب خانه‌هایی در لس آنجلس، آستین (تگزاس) و منهتن (نیویورک) دارد.

این ویلا به عنوان «یک خانه کلاسیک که در اواسط ۱۹۵۸ بر فراز اقیانوس آرام ساخته شده» شناخته می‌شود و در سال‌های اخیر بازسازی شده است. اضافه کردن کمی رنگ به نمای سفید این خانه فضایی دلباز، روشن و چشم‌نواز ایجاد کرده. آشپزخانه مدرن آن تمی طلایی دارد و با یک فرش پاخورده عشایری هویتی پویا پیدا کرده است.

اتاق نشیمن خانه به مرکزیت یک شومینه با مبلمانی به رنگ چوب فرنیشد شده؛ پنجره‌های سراسری این ویلا اجازه می‌دهد نور خورشید به داخل آن نفوذ کند و در میان دیوارهای سفید آن فضایی روشن شکل بگیرد. بالکنی که میز غذاخوری و مبلمان راحتی را در خود جای داده، با درختان اکالیپتوس و یوکای زنگوله‌ای محصور شده است.

حمام اصلی این خانه دارای یک وان مستقل و دوش باران است و سرویس آن با شیرآلات طلایی از تم اصلی خانه پیروی کرده؛ یک اتاق سرگرمی ​​و استودیوی هنری نیز در این ویلا وجود دارد تا طراحی مدرن آن را به کمال برساند. اتاق خواب اصلی این ملک با منظره‌ای پانوراما به اقیانوس ساخته شده است.

انتظار می‌رود این خانه با توجه به مساحت و قیمت مناسبی که نسبت به ویلاهای بورلی هیلز و هولبی هیلز دارد به سرعت به فروش برسد.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی رضائی IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    3 5
    باسلام،ممنون از اخبار هاتون
  • علی IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    11 5
    ویلاش متری چنده؟!خدا رو چ دیدی شاید خریدیم🤔