فضای مقابل بارگاه امامزاده صالح(ع) در کنار بازار تجریش که روی رود مقصود بیک است و سال‌ها از آن به عنوان پایانه اتوبوسرانی استفاده می‌شد حالا تبدیل به میدان‌گاه فرهنگی و هنری شده تا شهروندان تهرانی و زائران امام‌زاده صالح بتوانند از آن استفاده کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، میدانگاه فرهنگی و اجتماعی امامزاده صالح (ع) در مساحتی نزدیک به ۶ هزار متر مربع احداث شده که در این پروژه شهری  ۲۰ رواق، چهار هزار متر مربع کفپوش، ۲ عدد آبنما، ۱۴۰ گلدان چند منظوره نشیمنگاهی، دو فضای سرپوشیده خدماتی جانمایی شده است.

به گفته حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه یک پس از بهره برداری، این میدانگاه به عنوان یک کار ماندگار مدیریت شهری منطقه یک در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد تا در مناسبت‌های مختلف سال از آن استفاده شود. این میدان‌گاه همچنین ساماندهی فضای اطراف حرم مطهر، بازار تاریخی تجریش، رود دره مقصود بیک و جذب بیشتر گردشگران را به دنبال خواهد داشت.

عکاس: حمیدرضا صادقی

در این رابطه بخوانید: پلازای فرهنگی جایگزین میدانگاه امامزاده صالح می‌شود

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا افتخاری IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    21 1
    بعنوان یک مهندس عمران چند ساعتی را در ابن فضا گذراندم نمی‌دانم آقایان توجیهی برای آنچه ساخته اند دارند یا خیر ......ولی آنچه براحتی قابل درک است بسیار شتابزده وبدون مطالعه حجمی مغایر نظر مطروحه شکل گرفته ؟