سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی «حرکة النضال» امروز (چهارشنبه، ۱۳ بهمن) در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین افشاری برگزار شد.

به گزارش همشهری آنلاین، در این جلسه دادگاه تصویر دیدار عیسی مهدی فاخر با وزیر فرهنگ عربستان سعودی در این کشور به نمایش گذاشته شد. این فرد که در هلند به علت اقدامات تروریستی بازداشت و به چهار سال زندان محکوم شد، اقدامات فراوانی علیه شهروندان جمهوری اسلامی ایران انجام داده است.

تصویر بعدی که در این دادگاه به نمایش گذاشته شد عکس دیدار یعقوب نیسی با پادشاه عربستان سعودی بود؛ یعقوب نیسی سخنگوی گروهک تروریستی حرکة النضال صریحاً اقدام تروریستی ۳۱ شهریور ۹۷ علیه نیروهای مسلح که به شهادت ۲۵ نفر از هموطنان بیگناه‌مان انجامید توسط این گروهک تروریستی را بر عهده گرفته است با پادشاه عربستان یعنی شخص اول این کشور دیدار می‌کند.

در ادامه این جلسه دادگاه تصویری از دعوتنامه پادشاه عربستان سعودی برای عیسی مهدی فاخر به نمایش گذاشته شد.

نماینده دادستان در واکنش به نمایش این تصاویر گفت: چرا پادشاه عربستان سعودی برای یک تروریست که در هلند بازداشت شده است، دعوتنامه می‌فرستد؟ چون قرار بوده است نقشه‌های سرویس اطلاعاتی عربستان علیه جمهوری اسلامی و علیه شهروندان بیگناه ایران دیکته شود.

نماینده دادستان بار دیگر به عامل ارتباط گروهک تروریستی حرکة النضال به موساد اشاره کرد و گفت: منال مسلمی که یک فرد یهودی و تبعه تونس است و در اتحادیه اروپا و در دفتر مارچلو نماینده ایتالیا در اتحادیه اروپا فعالیت دارد یکی از عناصر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و عامل وصل گروهک تروریستی حرکة النضال به رژیم غاصب صهیونیستی است. تمام ملاقات‌های این گروهک تروریستی با سرویس اطلاعاتی موساد توسط این فرد انجام می‌شده است.

همچنین اسناد مکتوبی نیز در ادامه دادگاه به نمایش گذاشته شد که نشان می‌داد چعب و بنیامین نتانیاهو باهم ارتباط داشتند.

متن کامل سومین جلسه دادگاه جبیب اسیود را از لینک بخوانبد

چعب و نتانیاهو باهم ارتباط داشتند؟ | دیدار تروریست‌های حرکة النضال با سران سعودی در پوشش حج | اقرارهای جدید حبیب اسیود

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    9 3
    دنیای غرب و صهیونیست ها با طراحی ترورهای کور توسط مزدوران داخلی که با سرمایه مرتجعین منطقه صورت میگیرد. با کشتن انسان ها بی گناه کشورمان کر و لال و کور میشوند. تروریست ها را در کشورها و شهر هایشان پناه میدهند آموزش میدهند.درصورت دستگیری تروریست هایشان از این خونخواران حمایت میکنند و در صورت محاکمه و مجازاتشان از نقض حقوق بشر صحبت میکنند. با تشکر از سربازان امام زمان از دستگیریشان ازمسئولین میخواهیم نگذارند خون کودکان شهید وخون دیگر عزیزان شهید که توسط این انسان نما ها برزمین ریخته شده پایمال شود .نگذارند دل عزیزاز دست دادگان محزون باشد.
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    6 2
    درود خدا بر سربازان گمنام امام زمان (عجل) لعنت خدا بر مادر حرامزاده وهابی انگلیسی صهیونیستی سعودی وحشی