هر روز اخبار مختلفی از جدایی فوق‌ستاره پرتغالی منتشر می‌شود و از پنج مقصد احتمالی برای کریستیانو رونالدو نام برده می‌شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین، به نقل از باشگاه خبرنگاران کریستیانو رونالدو، ستاره ۳۶ ساله تیم فوتبال یوونتوس به نظر می‌رسد که با توجه به حقوق بالا و همچنین عدم کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به پایان حضورش در سری آ و بانوی پیر رسیده است.

رونالدو با وجود عملکرد خوب خود در ۳ فصل حضور در ایتالیا، با این تیم در قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و همچنین مسابقات سری آ در این فصل ناموفق بوده است و با توجه به سن بالای او به نظر می‌رسد که این اسطوره پرتغالی روزهای پایانی خود را در ایتالیا خواهد گذراند.

رونالدو در این سن هم مشتریان خاص خود را دارد و خیلی از باشگاه‌های بزرگ در جهان فوتبال هستند که آرزوی حضور او در تیم خود را دارند.

به ۵ باشگاهی که احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به آن‌ها در فصل آینده وجود دارد، اشاره خواهیم کرد.

۱. اسپورتینگ لیسبون پرتغال

اسپورتینگ لیسبون اولین تیم دوران حرفه‌ای این اسطوره‌ پرتغالی است. رونالدو فوتبال خود را از این باشگاه شروع کرد و بعد از حضوری کوتاه و درخشان در این تیم به منچستریونایتد پیوست و دوران درخشان خود را در فوتبال جهان آغاز کرد. رونالدو همیشه علاقه‌اش را به باشگاه دوران نوجوانی خود مطرح کرده است و در اظهار نظری جالب مادر رونالدو علاقه خود را برای بازگشت فرزندش به اسپورتینگ عنوان کرده بود، اما با توجه به حقوق بالای این ستاره انتقال رونالدو به پرتغال کمی بعید به نظر می‌رسد؛ چرا که اسپورتینگ به هیچ وجه نمی‌تواند حقوق رونالدو را پرداخت کند.

تصاویر | ۵ مقصد جذاب برای رونالدو در فصل ۲۰۲۱

۲. منچستریونایتد انگلیس

منچستریونایتد را می‌توان مهمترین باشگاه برای مقصد این ستاره پرتغالی دانست. رونالدو بعد از جدایی از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و شاگرد بزرگترین سرمربی جهان، یعنی الکس فرگوسن شد. منچستریونایتد رونالدوی جوان را به بازیکنی تبدیل کرد که شاید اکنون بتوان او را یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های تاریخ دانست. رونالدو در ۲۹۲ بازی برای منچستریونایتد موفق به زدن ۱۱۸ گل شد و یکی از بهترین گلزنان تاریخ این تیم نام گرفته است. رونالدو اکنون به پایان فوتبال خود نزدیک می‌شود؛ شاید بازگشت به اولدترافورد و خداحافظی با منچستریونایتد از دنیای فوتبال دراماتیک‌ترین لحظه برای این پرتغالی باشد.

تصاویر | ۵ مقصد جذاب برای رونالدو در فصل ۲۰۲۱

۳. پاری‌سن‌ژرمن فرانسه

تیم فوتبال پاری سن ژرمن که در این سال‌ها هزینه‌های زیادی را برای جذب بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال صرف کرده، در ۲ سال گذشته تمام سعی خود را برای استخدام ۲ فوق ستاره دنیای فوتبال، یعنی مسی و رونالدو انجام داده؛ اما در این سال‌ها تلاش مالک قطری پاریسی‌ها برای انتقال رونالدو و مسی با شکست مواجه شده است. با این وجود پاری سن ژرمن در صورت جدایی رونالدو از یوونتوس به عنوان یکی از جدی‌ترین مشتری‌های این پرتغالی محسوب می‌شود، خصوصا اکنون که ستاره پاریسی‌ها، امباپه در حال ترک این تیم فرانسوی است.

تصاویر | ۵ مقصد جذاب برای رونالدو در فصل ۲۰۲۱

۴. رئال مادرید اسپانیا

کریستیانو رونالدو هر چه در تیم‌های دیگر گلزنی کند و درخشان ظاهر شود، نمی‌تواند به دوران پر افتخار خود در باشگاه مادریدی نزدیک شود. این ستاره در دوران ۹ ساله حضور خود در رئال مادرید، توانست در ۴۳۸ بازی ۴۵۱ مرتبه گلزنی کند و بالاتر از دی استفانو و رائول، اسطوره‌های تیم فوتبال رئال مادرید در تنها ۹ سال حضور، بهترین گلزن تاریخ کهکشانی‌ها شود. رونالدو در رئال مادرید به تمام عناوین فوتبال اسپانیا و اروپا دست یافت و در زمان حضور خود در این تیم نیز ۴ توپ طلا کسب کرد. شاید سن رونالدو اکنون بسیار بیشتر از زمان اولین حضور او در اسپانیا باشد، اما به نظر می‌رسد هواداران رئال مادرید همچنان دلتنگ حضور این اسطوره پرتغالی باشند.

تصاویر | ۵ مقصد جذاب برای رونالدو در فصل ۲۰۲۱

۵. اینترمیامی آمریکا

تیم اینتر میامی آمریکا که مالکیت آن را اسطوره فوتبال انگلیس، دیوید بکهام بر عهده دارد؛ می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای کریستیانو رونالدو بعد از ترک یوونتوس باشد. لیگ فوتبال آمریکا همیشه یکی از جذاب‌ترین گزینه های قبل از بازنشستگی از دنیای فوتبال برای تمام فوتبالیست‌هاست و شاید به دلیل رابطه دوستانه دیوید بکهام، مالک اینتر میامی آمریکا با رونالدو، شاهد کوچ این ستاره ۳۶ ساله از اروپا به آمریکا باشیم. اتفاقی که شاید اسطوره انگلیسی‌ها را بیشتر از هواداران فوتبال خوشحال کند.

تصاویر | ۵ مقصد جذاب برای رونالدو در فصل ۲۰۲۱

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha