ارزش دلار در پی اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سقوط کرد و بازار ارز در ایران همچنان با نوسان قیمت روبه‌رو است. در این گزارش تصاویری از میدان فردوسی و صرافی‌های آن را می‌بینید.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ارزش دلار در پی اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سقوط کرد و امروز (شنبه) هر دلار در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد که از کاهش هزار و ۵۰۰ تومانی نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه) حکایت دارد. ساعت ۱۳ و ۳۵ دقیقه امروز نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شد و یورو با کاهش ۲ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه) با نرخ ۲۸ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسان بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند. در مقطعی نرخ دلار تا ۳۲ هزار و ۱۰۰ تومان نیز افزایش یافت اما در ۲۰ روز اخیر روند افزایشی قیمت شکسته شد و شاهد کاهشی قیمت‌ها در بازار بودیم. در حالی که از هفتم آبان‌ نرخ دلار در صرافی‌های بانکی روند رو به رشد خود را آغاز کرد، از صبح پنجشنبه ۱۵ آبان روند نزولی شدیدی را در پیش گرفت. دلار آمریکا روز پنجشنبه در برابر ارزهای رقیب با نزدیک شدن به زمان اعلام رسمی نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، روند کاهشی خود در یک هفته اخیر را ادامه داد.

► عکس‌ها از اصغر خمسه و حسن شیروانی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha