همشهری آنلاین/ فاطمه عسگری نیا: به بهانه گرامیداشت روز پزشک و تجلیل از خدمات فداکارانه کادر درمانی، هزار درنای کاغذی توسط دفتر توسعه محلی با مشارکت شهرداری ناحیه 2 منطقه 12، اداره امور بانوان منطقه 12 و اهالی محله پامنار و امامزاده یحیی (عودلاجان) نصب شد.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها