غسل و کفن کردن درگذشتگان کرونا با رعایت موازین بهداشتی خاصی انجام می‌شود و کوچک‌ترین بی‌احتیاطی در این مسیر سبب گسترش ویروس خواهد شد. به دلیل حجم بالای روزانه متوفیان کرونا و دشوار بودن مراسم تغسیل و تکفین درگذشتگان گروه‌های جهادی داوطلبانه به بخش غسالخانه بهشت زهرا کمک می‌کنند. تصاویر این گزارش مربوط به ۲۰فروردین ۹۹ در بهشت زهرای تهران است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، با گذشت بیش از یک ماه از شیوع کرونا، که منجر به ابتلای حدود ۶۴هزار نفر و مرگ حدود ۴ هزار نفر از هموطنان در سراسر کشور شده است، مراسم دفن اصولی و بی‌خطر درگذشتگان یکی از چالش‌های روبروی مسئولین و خانواده‌هاست.

بدلیل حجم بالای آلودگی ویروس کرونا در شهر تهران، بهشت زهرا روزانه تعداد زیادی از متوفیان را در خود جای می‌دهد. غسل و کفن کردن متوفی که با حضور حداقل افراد خانواده و با رعایت موازین بهداشتی خاصی انجام می‌شود، یکی از حساس‌ترین اقدامات در خصوص جلوگیری از شیوع کروناست. به طوری که کوچک‌ترین بی‌احتیاطی در این مسیر سبب گسترش ویروس خواهد شد.

افرادی که به علت بیماری کرونا درگذشته‌اند مراسم تغسیل و تکفین آنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاص و تدابیر ایمنی جهت جلوگیری از انتقال ویروس به دیگران انجام می‌شود. در این میان به دلیل حجم بالای روزانه متوفیان کرونا و دشوار بودن مراسم تغسیل و تکفین درگذشتگان گروه‌های جهادی بصورت داوطلبانه به بخش غسالخانه بهشت زهرا کمک می‌کنند. 

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha