ضدعفونی معابر و گندزدایی معابر کارهایی هستند که با شیوع ویروس کرونا در تهران شروع شده است. این اقدام در منطقه 6 با توجه به موقعیت جغرافیایی و وجود مراکز درمانی و بیمارستانی متعدد، با جدیت بیشتری انجام می شود.

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: منطقه 6 به دلیل وجود معابر پرتردد و مهم و همچنین مراکز درمانی و بیمارستانی و البته تجاری و اداری قلب پایتخت محسوب می شود. روزانه بیش از هزاران نفر در منطقه تردد می کنند و جمعیت شناور آن بیش از جمعت ساکن است. با شیوع ویروس کرونا هر چند تردد جمعیت شناور در آن کاهش یافته اما همچنان رفت و آمد در آن جریان دارد و به همین دلیل مدیران شهری توجه ویژه ای به عملیات ضدعفونی معابر و المان های شهری دارند.

به گفته «محمد حسین پناهی» مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 6 ،عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر و المان های شهری و ایستگاه های اتوبوس و پایانه ها تاکسی و جایگاه های سوخت با حضور و نظارت شهرداران نواحی شش گانه به طور مستمر انجام می شود.

«جمشید رحمان پناه» دبیر دبیران شورایاری منطقه هم به عنوان نماینده شهروندان در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ما ضمن ابراز رضایت و تقدیر از شهرداران نواحی گفت: «عملیات ضدعفونی معابر و المان های شهری منطقه علاوه بر معابر اصلی و مهم مانند خیابان های ولیعصر(عج) و انقلاب و میادینی چون سید جمال الدین اسدآبادی در محله ها و حتی کوچه های فرعی هم انجام می شود.»

او ادامه داد: «حضور شهرداران نواحی در عملیات ضدعفونی معابر نشان می دهد که مدیران شهری منطقه برای حفظ سلامتی شهروندان تلاش می کنند.»

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha