نشست خارج از برنامه فیلم «شین» به کارگردانی میثم کزازی در بامداد نهمین روز از جشنواره فیلم فجر با حضور عوامل فیلم در حالی برگزار شد که شهاب حسینی انتقادات تندی را خطاب به تحریم کنندگان جشنواره مطرح کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، شهاب حسینی با حضور در نشست خبری خارج از برنامه فیلم سینمایی شین به کارگردانی میثم کزازی و تهیه‌کنندگی از مسعود کیمیایی و توضیحش درباره مخالفت با تحریم جشنواره فجر گفت: من دینی به این جشنواره ندارم که بخواهم به این جشنواره ادا کنم. من از وحدت بین مردم دفاع می‌کنم. استاد پیشکسوتی که سال‌هاست روند کاریشان پیش چشم تماشاگر مشخص است و مخاطب برخورد ناراحت کننده ای با فیلم‌هایشان دارد می‌داند که با فیلم امسالش هم همین برخورد می‌شود بنای تفرقه می گذارد و روغن ریخته را نذر امام‌زاده می‌کند.

وی افزود: جشنواره فرصتی بود که امیدوار بودم از آن صحبت شود. اولویت دوم من بهروز وثوقی بود، اولویت اول من دیده شدن فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی اصل» بود. می‌دانم خیلی‌ها فیلم را می‌بینند چراکه پیام آن فیلم روشن است. اما فیلم در زمان خود اکران نشد و تأثیر خود را از دست داد. در حالی که می‌توانست دوباره شنیده شود. من به عنوان یک هنرمند مخاطب را انتخاب نکردم که بگویم اگر مربوط به فلان قشر هستید، مخاطب من نباشید. ما که نمی‌توانیم حق بودن را از دیگران بگیریم.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha