همشهری‌آنلاین: رهبر کره‌شمالی که به زودی در هانوی با رئیس‌ جمهور آمریکا برای دومین بار دیدار خواهد کرد، وارد ویتنام شد.

کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی که از پیونگ‌یانگ با قطار راهی سفر شده بود، وارد ویتنام شد. قطار حامل او که از مرز چین عبور کرده بود، به ایستگاه شهر «دونگ دانگ» ویتنام رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز،مقامات ویتنامی در این ایستگاه که پرچم‌های ویتنام و کره‌شمالی در آن نصب شده بود، با فرش قرمز از کیم جونگ اون استقبال کردند.

رهبر کره‌شمالی از قطار پیاده و سوار یک خودروی مرسدس بنز شد که او را از دونگ دانگ پس از طی ۱۷۰ کیلومتر به پایتخت ویتنام خواهد رساند؛ جایی که قرار است کیم جونگ اون با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کند.

او پس از سوار شدن به خودرو در طول مسیر برای افرادی که با در دست داشتن پرچم‌های ویتنام و کره‌شمالی به خیابان آمده بودند، دست تکان داد.

مایک پمپئو، رییس دستگاه دیپلماسی آمریکا هم در آستانه نشست رهبران آمریکا و کره‌شمالی در هانوی، سه‌شنبه هفتم اسفند وارد پایتخت ویتنام شده است.

بر اساس اعلام کاخ سفید، رئیس‌جمهور آمریکا دیدار خود با رهبر کره شمالی را چهارشنبه هشتم اسفند طی یک ضیافت خصوصی آغاز خواهد کرد.

گزارش آسوشیتدپرس حاکی از آن است که نشست‌های رسمی دونالد ترامپ و کیم جونگ اون روز پنج‌شنبه نهم اسفند پیگیری و برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیا و اقیانوسیه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha