همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران ۲۶ آبان از سری رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گروه D به مصاف تیم ملی فوتبال گوام خواهد رفت

دیدار در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه دِدِدو (Dededo) برگزار مي‌شود. ورزشگاهی کهو زمین چمن آن طبق گفته‌های مسئولان تیم ملی فوتبال ایران که هم‌اکنون در این کشور به سر می‌برند چیزی شبیه به موکت است.

رختكن بازيكنان هم وضعيتي دارد كه در تصوير مي‌بينيد. دیدار در حالی برگزار می‌شود که گوام در راه سفر تیم ملی ایران به این کشور انواع و اقسام کارشکنی‌ها را انجام داد.

بد نيست بدانيد گری وایت، سرمربی انگلیسی تیم ملی گوام هم در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری فارس داشت نسبت به کارشکنی انجام شده برای تیم ملی ایران گفته است:‌

بله از این موضوع مطلع هستم اما تا جایی که می‌دانید ما هم برای گرفتن ویزای ایران با دشواری‌های زیادی مواجه بودیم و نتوانستیم از طریق سفارتخانه ایران در کشورهای مختلف اقدام کنیم و در نهایت با ویزای فرودگاهی به ایران آمدیم. ما هم برای گرفتن ویزا دچار مشکلاتی شده بودیم اما من به کی‌روش هم گفتم که مشکلاتی که برای دریافت ویزای بازیکنان ایرانی به وجود آمد هیچ ارتباطی به من نداشت، بلکه این یک موضوع سیاسی محسوب شده و حتی هیچ ارتباطی به فوتبال ندارد. در این مورد نه تیم ملی گوام می‌توانست کاری انجام دهد و حتی من هم کاری از دستم برنمی‌آمد. همانطور که می‌دانید دولت آمریکا در این زمینه تصمیم‌گیرنده است چون کشور گوام تحت سلطه آمریکا بوده و وقتی که گوام تحت سلطه آمریکا است ما دیگر نمی‌توانیم در مورد این موارد تصمیم بگیریم و این دولت آمریکاست که در این مورد تصمیم گیرنده است. فدراسیون فوتبال گوام حتی در این مورد هیچ اعلام نظری نکرد چرا که این موضوع از حیطه اختیار آنها هم خارج است.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰