همشهری آنلاین: شادی ناشی از به‌ثمر رسیدن تک‌گل تیم ملی انگلستان در برابر تیم ایتالیا، برای فیزیوتراپیست انگلیسی‌ها دردسرساز شد و به او آسیب وارد آورد.

 

 

براساس گزارش ميل‌آنلاين،‌ تيم ملي انگلستان در بازي شب گذشته در برابر تيم ملي ايتاليا دو بر يك متوقف شد. در نيمه اول و دقايقي پس از گل كلوديو مارچيزيو به انگلستان، دانيل استوريج گل تساوي انگليسي‌ها را به ثمر رساند،‌گلي كه موجي از شادي را براي طرفداران و نيمكت‌نشينان اين تيم به ارمغان آورد.

شدت شادي در نيمكت انگليس به‌ اندازه‌اي بود كه پاي گري لوين، فيزيوتراپيست تيم انگليس كه به شدت هيجان‌زده شده‌بود، روي زمين لغزيده و دچار دررفتگي قوزك شد و تيم پزشكي حاضر در زمين او را از زمين خارج كردند.

پس از به‌ثمر رسيدن گل تساوي، اعضاي نيمكت تيم انگلستان از شادي به هوا پريدند، اما فيزيوتراپيست تيم ناگهان لغزيده و به زمين خورد. از آنجايي كه وقوع چنين رويداد‌هايي براي اعضاي فرعي تيم‌هاي فوتبال بسيار نادر است و قانون خاصي براي آن وضع نشده‌است، اعضاي هر‌دو تيم و اعضاي فيفا بلافاصله لوين را دوره كردند و در نهايت تيم پزشكي او را از زمين بيرون بردند.

لوين 22 سال فيزيوتراپيست تيم آرسنال بوده و از سال 1996 به عنوان فيزيوتراپيست تيم ملي آغاز به‌كار كرده‌است و اكنون رئيس تيم فيزيوتراپيست‌هاي تيم است.

روي هاجسون پس از پايان بازي اعلام كرد تيمش بهترين بازي كه تاكنون انجام داده را در برابر ايتاليا به اجرا گذاشته‌است، به گفته وي انگليس بسيار خوب بازي كرد، اما حريفش تيم بسيار خوبي بود.

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha
۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۷