همشهری آنلاین: عکاسی در اسپانیا با پرورش دادن یک کرم پروانه تا زمان تبدیل شدن این جاندار به پروانه‌ای زیبا،‌ از زمان متولد شدن آن عکسبرداری متوالی کرده و تصاویر شگفت انگیزی را از این جاندار به ثبت رسانده است.

تا به حال تجربه پرورش دادن یک کرم پروانه و دیدن پرواز زیبای آن از میان پیله ای از هم متلاشی شده را داشته اید؟ عکاسی در اسپانیا با صرف وقت و صوحله زیاد توانسته از این تجربه دلنشین تصاویر زیبایی به ثبت برساند.

وی تصاویری شگفت انگیز از لحظه متولد شدن یک پروانه از میان پیله اش و تلاش او برای آزاد شدن از فضای تنگی که بالهایش را در بر گرفته به ثبت رسانده است.

"جیمی هافمن" که فعال محیط زیست و هنرمندی حرفه ای است،‌این پروانه ای به نام Foxy Emperor را از زمان کرم بودن نگهداری کرد تا زمانی که این جاندار پیله تشکیل داد. وقتی زمان متولد شدن پروانه فرار سید،‌هافمن نیز خود را برای عکاسی متوالی از این فرایند زیبا آماده کرد.

به گفته هافمن دیدن متولد شدن یک پروانه و تبدیل یک کرم نه چندان زیبا به حشره ای رنگارنگ و زیبا،‌بسیار خاطره انگیز است به ویژه اگر این جاندار را خودتان پرورش داده باشد. زیرا کم پیش می آید کسی بتواند چنین پدیده ای را در طبیعت مشاهده کند و در عین حال از آن عکاسی کند.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۴