همشهرِ‌ی آنلاین: علی کریمی به دلیل اظهاراتش در پایان دیدار با استقلال تهران به کمیته انضباطی رفت و پس از پایان جلسه تاکید کرد که تابع تصمیمات فدراسیون خواهد بود.

 

به گزارش همشهری‌آنلاین، نشست اعضای کمیته انضباطی به منظور بررسی اظهارات علی کریمی بعد از بازی جام حذفی مقابل استقلال برگزار شد که در پایان این جلسه رئیس کمیته انضباطی اظهار داشت: این جلسه برای بررسی اظهارات کریمی بود که سعی کردیم همه موارد را در این نشست بررسی کنیم و بزودی رای نهایی این نشست را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: پس از پایان بازی پرسپولیس و استقلال در چارچوب جام حذفی علی کریمی ضمن اعتراض به نحوه برگزاری بازی‌ها از شخص رئیس سازمان لیگ نیز گلایه کرده بود و علی‌رغم اینکه عزیزالله محمدی هیچ شکایتی از وی نداشت اما ما طبق بند ۲ ماده ۲۳ آئین‌نامه انضباطی کریمی را به این کمیته دعوت کردیم تا توضیحات لازم را در خصوص مواردی که مطرح کرده بود، را ارائه دهد.

حسن‌زاده ادامه داد: کریمی در این نشست اظهار داشت که با توجه به شرایط باشگاه و نتایج نامطلوب و شرایط بدی که بر تیم حاکم بود از برنامه‌ریزی سازمان لیگ انتقاد کردم متاسفانه پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش و جنگندگی از برگزاری این دیدار انتقاد کردم و این درحالی است که مدیرعامل باشگاه قبل از بازی و با حوصله آرامش و تجربه‌ای که داشت از رئیس سازمان لیگ انتقاد کرده بود.

او گفت من به شخصه به عزیزالله محمدی احترام می‌گذارم او فرد زحمت‌کشی است و برای فوتبال فعالیت‌های مفیدی را انجام داده است. در واقع منظور من از انتقادات از بُعد فنی بود و نه چیز دیگری چرا که در کشورهای دیگر شاهد هستیم در زمان و روز بازی عدالت اجرا می‌شود. در صورتی که تیم استقلال در ۱۲ بازی بعد از ما به مصاف حریفان خود رفت و این در سایر لیگ‌های کشور دیده نمی‌شود.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: پس از شنیدن اظهارات کریمی و ابراز ناراحتی از موارد مطرح شده رای نهایی را اعلام خواهیم کرد.

کریمی: تابع تصمیم کمیته انضباطی هستم؛ انتقاداتم فنی بود

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه دیدار خوبی را با مسئولان کمیته انضباطی داشتم در حال حاضر تابع تصمیمات این کمیته خواهم بود.

کریمی اظهار داشت: خوشبختانه در فضای بسیار دوستانه با مسئولان کمیته انضباطی گفت‌وگو کردیم من انتقاداتی داشتم که همگی آنها فنی بود. این موضوع را به شخص آقای حسن‌زاده گفتم.

وی افزود: ایشان هم همه حرف‌های مرا با صبر و حوصله زیاد شنیدند و الان هم بنده تابع تصمیمات کمیته انضباطی هستم.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۴