همشهری آنلاین - هلن صدیق بنای: نسل جدید رادیوتورها زیبا، سبک و با رنگ و طرح هنری وارد خانه‌ها شد.

 

نسل جدید رادیاتور خانگی از این به بعد محیط خانه‌ها را زیبا و جذاب‌تر خواهد کرد. رادیاتورهای گرمایشی قدیمی معمولا خسته کننده، زمخت و ساده‌ هستند، تنها برای تولید گرما تولید هستند و از هنر هم هیچ بهره‌های نبردند. این رادیاتورها‌ به دلیل ظاهر فلزی و بی‌روح شان نمای ناخوشایندی برای خانه دارند.

در حالیکه رادیاتورهای نسل جدید  نه تنها گرمایش خوبی دارند، بلکه زیبا، شیک و سبک نیز هستند. تنوع در این رادیاتورها بسیار است. شما می‌توانید به تناسب نوع طراحی سالن، حمام و یا اتاق‌های خانه‌ خود، آنها را انتخاب کرده و  به دو صورت افقی و عمودی بر روی دیوار یا روی زمین نصب کنید.

این رادیاتور شیسه‌ای به گونه‌ای طراحی شده اند تا راحت در هر محیطی نصب و به کار  آیند. یکی از ویژه‌گی‌های این نوآوری بهره برداری از سبک‌های هنری در زیبا تر کردن ظاهر و نمای آنها است.

شما حتی می‌توانید از تصاویر زیبای فرزندان یا افراد خانواده در نمای ظاهری این رادیاتورها استفاده کرده  یا اینکه به صورت شیشه‌ای شفاف و بدون نقش در محیط‌ خانه نصب کنید.

 

رادیاتورهای نسل جدیدخانگی در نوع خود یک نوآوری مدرن با ترکیب هنر معاصر همراه شده است. رادیاتورهای ظریفی که در هماهنگی کامل با سبک و چیدمان خانه در فصل زمستان گرمای خوبی به شما هدیه می‌کند.

نوع پیشرفته این رادیاتورها علاوه بر طرح و نقش‌های هنری از نور‌های رنگی برای هرچه زیبا تر کردن، محیط خانه استفاده شده‌ است.

رادیاتور‌ها با تنوع طرح‌های طبیعت، برای علاقه‌مندان و طبیعت دوستان است. با انتخاب این رادیاتورها شما طبیعت را به خانه خود برده و از آن  لذت خواهید برد.

نام این رادیاتورها  Bezpieczenstwo است. رادیاتورهایی در طرح درخت، لانه پرندگان، آبشار، گلها و... این نوع رادیاتورها توسط جو بومری و کایا زمزم طراحی شده است. آنها معتقدند؛ نشستن در کنار این رادیاتور حس خوبی از زیبایی، گرمی، راحتی و امنیت را به ارمغان می‌اورد.

نوع دیگری از این رادیاتورها شیشه‌ای است که با ترکیبی از هنر معاصر و شیشه طراحی شده است. سبک و زیبا که به راحتی به سیستم حرارت مرکزی متصل می‌شوند.

طراحی و نوآوری این رادیاتورها توسط طراحان و سازندگان بین المللی ایالت متحده انجام شده است. مایکل موستی نماینده سازندگان بین‌المللی در نمایشگاه اورلاندا به معرفی این نوع رادیاتورها پرداخته است.

او در خصوص این نو آوری گفت: "این رادیاتورها در اصل  یک هنر شیشه‌ی یا یک اثر هنری است تا یک تکنولوژی مدرن. این رادیاتورها زیبا، سبک با گرمایش بسیار خوب که بر روی دیوار نصب می‌شوند. وجود این رادیاتورها، در منازل، باعث تغییرات بسیار زیادی از لحاظ زیباسازی فضای خانه، طراحی و چیدمان آن خواهد شد.

سازندگان این نوآوری تلاش می‌کنند، سطح تولید این رادیاتورها را فراتر از مرزهای تجاری امریکا و اروپا افزایش دهند.

 

http://www.lyring.com

 

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۰