زایندهرود بعد از یک سال برای کشت مزارع شرق ۱۳ خرداد ۱۴۰۵، بازگشایی شد و طبق مصاحبه تلوزیونی مهدی جمالینژاد، استاندار اصفهان مقرر بود که زایندهرود به مدت سه ماه متوالی جاری باشد.
به گزارش همشهری آنلاین، بازگشایی زایندهرود نه تنها باعث خوشحالی کشاورزان، بلکه موجب خوشحالی مردم اصفهان شد، بهگونهای که از همان شب بازگشایی اطراف این رودخانه مملو از حضور فردی و خانوادگی شهروندان اصفهانی است.
۱۷ روز از بازگشایی مجدد این رودخانه که گذشت جریان آب در زایندهرود متوقف شد و دوباره این رود در حال خشک شدن است و این موضوع باعث بوی لجن و گندآب در محوطه این روخانه پراکنده شود.
نظر شما