اسلامآباد در آستانه ورود مسعود پزشکیان، رئیسجمهور ایران، چهرهای دیپلماتیک به خود گرفت.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فرارو؛ با نصب پرچمهای ایران و پاکستان در میادین و بلوارهای اصلی پایتخت، تدابیر ویژهای برای استقبال رسمی از هیئت عالیرتبه ایرانی و گسترش همکاریهای دوجانبه در نظر گرفته شده است.




نظر شما