فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت به برخی از سوالات درباره کارت های سوخت پاسخ داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در پخش زنده شبکه خبر به برخی از ابهامات درباره کارت های سوخت پاسخ داد.

سهمیه بنزین خودروهای نوشماره داخلی از چه زمانی حذف می‌شود؟

پاکنژاد وزیر نفت گفت: یک کارگروه متناسب با شرایط اجتماعی و اقتصادی تصمیم می‌گیرد و سازوکاری تعریف خواهد شد که مشخص شود، خودروهای نو شماره از چه زمانی مشمول حذف سهمیه‌های ۶۰ لیتری و ۱۰۰ لیتری می‌شوند.

کد خبر 997319

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 26
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 77
  • ناشنای IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۴
    مگه چند روز پیش نگفتید دولت برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد پس چی شد چرا به شعور مردم توهین میکنید...
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۴
      10 77
      قرار نیست قیمت بنزین از آب هم ارزونتر بشه و یه عده برای رفتن به دستشویی هم سوار اتومبیلشون بشن
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۴
    28 3
    من یک خودرو خرداد ۱۴۰۳ با پیش پرداخت از سایپا خریدم که قسمت دوم هزینه اش هم آخر تابستان ۱۴۰۴ پرداخت کردم هنوز خودرو داده نشده، پول خودرو با قرض دادم و به خاطر کار خارج از شهر مجبور شدم بخرم، چرا قیمت بنزین خودرو نو ۵ هزار تومان باشد؟ ظالم نباشید این عدالت نیست
    • اسد باقری IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۵
      2 3
      چطور قیمت ماشین تو ایران. اندازه قیمت هواپیما تو خارج از کشوره اعتراضی نداری ،ولی رو قیمت بنزین که اندازه آبه معترضی؟
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۴
    40 0
    دوست من اون چند روز پیش بود که گفتن بنز ین گران نمیشه خالی بندی بود
  • یه یارویی IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۴
    40 1
    نه بابا ببین ما به نظر مردم اهمیت میدیم و بدون رضایتشون قیمت بنزین رو بالا نمیبریم(پزشکیان زمان انتخابات)
  • محمد IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۴
    35 0
    این یک ظلم مضاعف به مردم است که با هزاران قرض غوله و وام بانکی توانستند یک خودرو برای خود تهیه کنند بعد از سالیان سال چه گناهی کرده است که خودروش برای امسال شماره گذاری شده
  • محمود IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۴
    25 0
    از ۳۰ شهریور تقاضای کارت سوخت المثنی کرده ام هنوز صادر نشده کسی هم پاسخگو نیست بخاطر خدا جواب دهید
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۴
    11 7
    کار بسیار پسندیده ای کردند اگر به خانواده که دارای خودروهای متعدد هستند یک کارت سوخت تعلق میگرفت عالی بود
  • مرادی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۵
    20 7
    واقعا مسخره شده من تازه ثبت نام کردم خودرو فرسوده خودم دادم تا چند روز دیگه قراره خودرو صفر بگیرم حال باید بنزین ۵ هزار تومنی بزنم ای کاش همون خودرو اسقاط داشتم
  • معراب IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۵
    28 1
    ولا این مسخره است یعنی کسی خودرو صفر می خرد سهمیه بنزین ندارد این قانون کی نوشته حتما تو توهم بود صدرصد
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۵
    40 0
    نکنید این کار را از جیب مردم هزینه نکنید مردم گرفتارند
  • قدرت طهماسبی IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۵
    14 4
    سهمیه اسقاطی ها ، از رده خارج ها ، سرقتی ها ، اوراق ها حذف شوند نه کل ملت
  • رسول رسا IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۵
    18 0
    سلام چنین تصمیمی برای خودروهای نو شماره عادلانه نیست و عین ظلم است. حقوقدان و جرم شناس و نویسنده کتاب عناوین جرم
  • محمد IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۵
    23 1
    یعنی چی یعنی من بعد سالها ماشین نو شماره گرفتم باید بنزین نگیرم
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۵
    22 0
    این چه منطقی ست که مثلا خودروهای وارداتی وصفرو...بایدبنزین آزادبزنند.مثل اینکه مملکت بازهم باتصمیم مدیران دوران دولت قبل میچرخد که هیچ منطق عرفی وقانونی درتصمیماتشان نبود
  • حمید IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۵
    15 1
    بازهم گرانی دولت محترم چه میکند گرانی بیشتر کالاها طبقه ضعیف چه کند
  • محمد IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۵
    12 0
    چرا دلیل این کارچیه. فکر نمی‌کنید چنین کارهای اشتباهی به نارضایتی مردم دامن بزنه
  • کمال IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۵
    10 0
    سلام درستش فقط این است بنزین مثل یارانه به کارت ملی داده شود
  • شاد مهر IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۵
    10 1
    این قانون هر کس نوشته حالش خوب نبوده
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۵
      5 0
      بهترین کار اینه که به کارت ملی پول بنزین رابریزندبنزین رایک قیمت بدندبعضی ها چندتا ماشین دارند بعضی ها اصلآ ماشین ندارند
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۵
      0 1
      بچهای زیر۱۸سال چطورسهمیه بگیرن چرندیادتوواس خودت بگءچه
  • حمید شیخ اویسی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۵
    3 1
    من یه پدر کارمند هستم که یه پسر نخبه ی دانشجوی کامپیوتر دارم.با هزار مکافات و قرض و قوله یه ماشین سورن ثبت نامی بعنوان مشوق پسرم براش خریدم.حالا این پسر دانشجوی من از کجا پول بیاره خرج بنزین 5500 تومنی ماشینشو پرداخت کنه. اینجوری هوای نخبه ها رو دارین؟اخه این انصافه ؟چرا اینقدر ظلم میکنید؟
  • بی غم US ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۵
    4 0
    نویسنده این قانون ببرید آزمایش باز معلوم نمیشه چی زده چون همچین قانون افلاطون . نیوتون . ادیسون . ذکریا رازی را یک جا جمع می کردند نمی توانستند همچین قانونی بنویسند !
  • تواندشتی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۵
    10 1
    کم کم قصد دارند تمام سهمیه ها را حذف کنند چون نمی‌توانند جلوب قاچاق میزان ناترازی را بگیرند دیوار ی از دیوار مردم کوتاهتر نیست و بازهم دست در جیب مردم هزینه زندگی به دلار درآمد ریال
  • IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۹
    1 0
    این کار دولت واقعا زشته واسه اون دسته از کسانی ک اولین باره با هزار تا دردسر صاحب ماشین میشن بنزین ۵تومنی استفاده کنند