سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۸۸ - ۰۵:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: بازیکنان تیم ملی فوتبال مالی در صورت کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام‌ملت‌های آفریقا پاداش دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از اکیپ، تیم ملی مالی پس از دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آفریقا برابر آنگولا، میزبان این مسابقات، در دومین دیدار گروهی خود از گروه اول، روز پنجشنبه مقابل الجزایر قرار می‌گیرد.

این تیم که در جریان تورنمنت هفته گذشته چهارجانبه قطر برابر تیم‌هایی همچون ایران و کره شمالی به میدان رفت، اینک به کانون توجهات زیادی در پیکارهای مذکور تبدیل شده است. بازیکنان مالی در بازی اول موفق شدند شگفتی عجیبی را خلق کنند و بازی 4 بر 0 باخته برابر آنگولا را در مدت 12 دقیقه پایانی به تساوی 4 بر 4 تبدیل کنند.

براین اساس فدراسیون فوتبال مالی قصد دارد در صورت کسب عنوان قهرمانی در این پیکارها،‌ به هر کدام از نفرات تیم، 30 هزار یورو پاداش دهد.

مالی در گروه اول در کنار آنگولا، مالاوی و الجزایر حضور دارد.

تیم‌های آنگولا، مالی، مالاوی،‌ الجزایر، ساحل عاج، بورکینافاسو، غنا، مصر، نیجریه، موازمبیک، بنین، کامرون، گابن، زامبیا و تونس در بیست و هفتمین دوره پیکارهای جام ملت‌ها حاضر هستند. تیم توگو نیز با وجود راهیابی به این مسابقات،‌ به علت حمله تروریستی روز جمعه به اتوبوس بازیکنانش و کشته شدن سه نفر،‌ از جام ملت‌ها کنار کشید. البته خبرها درباره حضور یا عدم حضور این تیم در جام ‌ملت‌ها ضد و نقیض است.

کد خبر 99319

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز