سازمان سنجش و آموزش کشور در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد سال 89 دانشگاه پیام نور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش در این اطلاعیه آمده است: ترتیبی اتخاذ شده تا از ساعت 8 صبح لغایت 19‌ شنبه 19 دی امسال منحصراً در باجه اصلی مراکز هر شهرستان و در شهرستان‌های بزرگ مانند شهرستان‌های اصفهان، اهواز، تبریز، مشهد، شیراز و غیره در مناطق پستی شهرستان‌های مذکور نسبت به توزیع مدارک ثبت نام آزمون‌های فوق اقدام ‌‌شود.

این در حالی است که از ساعت 8 صبح لغایت 19 شنبه 19 دی امسال داوطلبان شهرستان تهران می‌توانند منحصراً به یکی از مناطق پستی 11، 13، 14، 15، 16، 17، 18 و 19 مراجعه و نسبت به دریافت مدارک ثبت‌نام اقدام کنند.

ضمناً به اطلاع می‌رساند امکان ثبت نام الکترونیکی از طریق شبکه اینترنت نیز حداکثر تا ساعت 24 شنبه 19 دی فراهم شده و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و براساس دستورالعمل‌های مربوط نسبت به تکمیل تقاضانامه الکترونیکی ثبت‌نام اقدام کنند.

ممنوعیت شرکت اتباع بیگانه رفع شد

همچنین سازمان سنجش دراطلاعیه‌ای از رفع ممنوعیت شرکت اتباع کشورهای افغانستان و عراق در آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور سال 1389 در مقاطع کارشناسی‏، کارشناسی‌ارشد و کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) خبر داد.

بنابراین اطلاعیه، این دسته از داوطلبان باید درصورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه‌های راهنمای ثبت نام و نیز با درنظر داشتن مندرجات اطلاعیه این سازمان در مورد اعلام مناطق ممنوعه برای اقامت و تحصیل اتباع خارجی(مندرج در سایت اینترنتی این سازمان) در فرصت باقیمانده نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در مقاطع کارشناسی‌ارشد و کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) دوره‌های مذکور باید در بند 18 تقاضانامه ثبت نام مورد سایر کشورها را علامت‌گذاری کرده وداوطلبان متقاضی ثبت‌نام در مقطع کارشناسی باید در این بند موارد مربوط به نام کشور متبوعشان را علامت‌گذاری کنند.

کد خبر 99024

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز