مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۶
۰ نفر

گروه شهری: تونل 6 کیلومتری از میدان سپاه تا میدان شوش در ادامه بزرگراه صیادشیرازی احداث خواهد شد

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران همچنین از احداث 800متر مسیر دو طبقه در اتوبان امام‌علی خبر داد. مسعود نصر آزادانی افزود: هم‌اکنون در حال مذاکره با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای اجرای تونل 6کیلومتری صیاد شیرازی هستیم.

وی که در حاشیه جلسه 1888 سخن می‌گفت، درباره ادامه بزرگراه صیاد شیرازی و رفع معارضان آن نیز خاطرنشان کرد: بحث تملک از تقاطع شیخ صفی تا خیابان کاج به اتمام رسیده و حدود 4هزار متر دیوارسازی‌های بلند در این منطقه انجام شده است. مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری ادامه داد: هر زمان که کار رفع معارض این پروژه پایان یابد، ظرف مدت 6 ماه، تمام پروژه را تحویل خواهیم داد.

نصر آزادانی در بخش دیگر مصاحبه‌خود با خبرنگاران با اعلام اینکه پل جوادیه با روند مطلوبی در حال اجراست و تقریبا بخش‌هایی از قوس اصلی نصب شده و تمام آن در کارخانه ساخته شده است، افزود: تلاش داریم بتوانیم تا پایان سال، عرشه و قوس اصلی را به‌ترتیب نصب کنیم و تا قبل از تابستان، کل عملیات اجرایی پل به اتمام برسد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری با تاکید بر اینکه سازه این پل یک سازه معمول نیست، افزود: این پل از نظر معماری، روش اجرا و شرایط سازه منحصر به فرد است و با دیگر پل‌های شهر تهران از نظر زمان بندی و پیش‌بینی زمانی متفاوت است. به‌عنوان نمونه آرک اصلی پل حدود هزار و 50 تن وزن دارد و یکشنبه شب گذشته تنها برای نصب یک قطعه آن تا ساعت 3 بامداد تلاش می‌کردیم.

این قطعه به گفته وی به‌وسیله 2 تریلی کمرشکن که در کنار یکدیگر حرکت می‌کردند حمل شد.نصرآزادنی در مورد دو طبقه کردن بزرگراه امام علی نیز با اشاره به اینکه تا‌کنون بخش عمده‌ای از این بزرگراه به‌صورت دو طبقه درآمده اظهار داشت: این طرح از میدان شهید محلاتی به طول 800 متر، به اجرا درآمده و هم‌اکنون نیز امکان بازدید از آن وجود دارد.

وی ادامه داد: از ادامه مسیر تا خیابان پیروزی هم که به دلایل ترافیکی و مهندسی 2 باند به سمت پایین می‌آیند، کنسول‌هایی (مسیرهای کندرویی که زیر آن مسیرهای تندرو قرار دارد) در دو طرف به طول 400 کیلومتر در حال اجراست.

کد خبر 98775

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز