گروه سیاسی: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی خواستار حرکت تازه‌ای برای وحدت، همدلی و برادری در جامعه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، محسن رضایی در بخشی از این نامه عنوان کرده است که این حادثه(راهپیمایی روز چهارشنبه) می‌تواند سر آغاز یک تحرک جدی در پیشرفت امور کشور و پایان بخشیدن به نگرانی‌ها و ابهامات ماه‌های اخیر در سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و سایر فعالیت‌های کشور گردد ولی شک ندارم که افراط‌گرایانِ‌ هردو طرف، با رفتارهای نادرست از یک سو و دشمنان کمین کرده ملت ایران با بغض و عصبانیت از سوی دیگر، تلاش خواهند کرد آثار و دستاوردهای این حرکت عظیم را خنثی کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: اینجانب به‌عنوان سرباز رهبری و ملت ایران ضمن تشکر از مردم و تبریک به جنابعالی، تقاضا می‌کنم که تمام فعالان سیاسی و بزرگان انقلاب به پیروی از ملت ایران به‌صورت دسته جمعی در سپاسگزاری از حرکت مردم به یک حرکت نمادین دست بزنند.

عقب‌نشینی آقای میرحسین موسوی از انکار دولت آقای احمدی‌نژاد و پیشنهاد سازنده ایشان به اینکه مجلس و قوه قضاییه به وظایف قانونی خود در قبال پاسخگو کردن دولت عمل کنند، هر چند دیر هنگام بود ولی می‌تواند سر آغاز یک حرکت وحدت بخش در جبهه معترضین با دیگران باشد.

محسن رضایی در ادامه نامه خود نوشت: صدور پیامی از سوی حضرتعالی و یا رهنمودهایی در یک سخنرانی می‌تواند حرکت جدیدی را که برای وحدت، همدلی، برادری، گذشت و ایثار در جامعه شروع شده تقویت و استمرار بخشد تا هم کسانی که در جناح‌های سیاسی اشتباهاتی داشته‌اند از اشتباه خود برگردند و همکاری با یکدیگر را آغاز کنند و هم از شروع فعالیت افراط گرایان جلوگیری کنند و دشمن کمین کرده را ناامید سازند.

کد خبر 98506

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز