همشهری آنلاین: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ طی اطلاعیه‌ای با اشاره به برگزاری با شکوه مراسم عاشورای حسینی و تشکر از حمایت مردم عزادار و کارکنان نیروی انتظامی و با تشریح فتنه فتنه گران در این روز اعلام کرد:

در اغتشاشات روز گذشته 5 نفر به طرز مشکوکی جان باختند و تعدادی نیز مجروح شدند که کارشناسان درصدد شناسایی عوامل مشکوک در این حادثه هستند. به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: حماسه عاشورای حسینی امسال با شکوهتر از سال گذشته در سراسر میهن اسلامی مان برگزار شد و فرزندان ملت بزرگوار ایران در نیروی انتظامی نیز به همراه عزاداران حسینی در برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم نهایت تلاش خود را نمودند.

متاسفانه معدودی از فتنه گران با برنامه ریزی قبلی و بر اساس هدایت و فرخوان رسانه‌های بیگانه و با حضور در برخی خیابان‌ها و مسیر های عزاداران حسینی با طرح شعار های انحرافی اقدام به اخلال در نظم عمومی نموده که بلافاصله فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ با حضور در صحنه و از طریق گفتگو ، تلاش به برقراری نظم و آرامش و حفظ حرمت این روز عزیز و تسهیل عزاداری مردم نمود که با هجوم و پرتاب اشیاء از سوی فتنه گران وی و تعدادی از ماموران نیروی انتظامی مجروح و مصدوم گردیدند .

درتداوم فتنه گری فتنه گران و تخریب اموال عمومی و شخصی مردم، نیروی انتظامی با قاطعیت و بهره گیری از ابزار و تجهیزات ضداغتشاش و با تاکید بر عدم حمل و به کارگیری سلاح گرم به متفرق نمودن اغتشاشگران اقدام کرد.

با کمال تاسف، در این اغتشاشات 5 نفر به طرز مشکوکی جان باختند و تعدادی نیز مجروح شدندکه کارشناسان در صدد شناسایی عوامل مشکوک در این حادثه هستند.

در پایان از حمایت و پشتیبانی عزاداران حسینی از فرزندانشان در نیروی انتظامی که با حضور خود باعث خنثی نمودن این فتنه گردیدند، کمال سپاسگزاری را داشته و از خداوند متعال برای آنان اجر و پاداش اخروی خواستاریم.

کد خبر 98161

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز