همشهری آنلاین: مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران، از افتتاح بخشی از بزرگراه شهید باکری در غرب و همچنین بزرگراه شهید یاسینی در شرق تهران ، تا یک ماه آینده خبر داد.

دکترمسعود نصر آزادانی در گفت و گو با سما با بیان این مطلب گفت : بخشی از بزرگراه شهید باکری، حدفاصل ایرانپارس تا شهید همت و همچنین تقاطع‌های بزرگراه‌های همت و باکری به طور کامل آماده افتتاح و بهره برداری است.

مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران افزود : درحال حاضر بخش‌هایی از این پروژه به طور آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفته و ترافیک در آن جریان دارد.

نصر آزادانی همچنین ازافتتاح  بخشی از بزرگراه شهید یاسینی خبر داد و گفت: این پروژه نیز در شرق تهران و در ادامه سرخه حصار، حد فاصل میدان شهید کلاهدوز تا خیابان تیرانداز افتتاح خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر دو پل این محدوده نیز به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفته و تردد وسایل نقلیه در آن انجام می‌شود.

به گفته مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران، اتوبان شهید یاسینی و پل‌های مربوط به آن و همچنین بخشی از بزرگراه شهید باکری تا یک ماه آینده  با فواصل زمانی مشخص به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 97987

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز