گروه ورزشی: داود مهابادی از آن دسته سرمربی‌های لیگ است که اعتراضی به داوری نمی‌کند

اما گویا نوع قضاوت فغانی در بازی سپاهان – مقاومت به گونه‌ای بوده است که صدای این مربی جوان هم در‌آمده است.

  • آقای مهابادی بازی پرحرف و حدیثی در این هفته داشتید. در مورد این بازی صحبت می‌کنید؟

بیش از 20 بار فیلم بازی را دیدم. سه، چهار اشتباه آشکار از داور دیده‌ام که روی روند بازی تاثیر می‌گذارد. در یک صحنه آقای عمادرضا با آرنج به شکم بازیکن مقاومت (ایران پوریان) زد که حتی کمک داور هم به من گفت دیدم اما داور هیچ واکنشی نشان نداد. در صحنه پنالتی سپاهان هیچ برخوردی بین عبدی و بنگر صورت نگرفت و عبدی فقط توپ را زد که داور به اشتباه پنالتی اعلام کرد در نهایت در دقیقه 34 آفساید صددرصد عمادرضا گرفته نشد.

  • یک گل شما هم مردود اعلام شد.

هیچ اتفاقی نیفتاد و این گل سالم‌ترین گل لیگ بود. من نمی‌دانم که چرا داور، گل صحیح ما را نگرفت. وقتی هم از داور می‌پرسم می‌گوید خطا گرفتم در حالی که در نیم‌متری متوسل‌زاده یک بازیکن سپاهان هم نبود.

  • چرا اخراج شدید؟

دلیل مردود شدن گل را پرسیدم که داور گفت بفرمایید بالا؛ به همین سادگی.

  • شما هم جزو آن گروهی هستید که اعتقاد دارید داوری‌ها برای سپاهان مهربان‌تر از سایر تیم‌هاست؟

من با سپاهان کاری ندارم. آنها تیم قابل احترامی هستند. آقای قلعه‌نویی هم بزرگ ما هستند. من فقط می‌توانم در مورد داوری صحبت کنم که حق ما را ضایع کرد.

  • به نظر شما در آن شرایط باید بازی برگزار می‌شد؟

کاملا مشخص بود در چنین زمینی نمی‌شود بازی را برگزار کرد اما ما که نمی‌توانستیم نظر بدهیم و تابع نظر داور بودیم.

  • گویا در یک نیمه که بازی برگزار شد، مقاومت بهتر از سپاهان بازی کرد؟

خیلی خوب بازی کردیم. از دقیقه 20، بازی در اختیار ما بود و نباید گل‌مان مردود اعلام می‌شد. بازی باید 2 بر یک تعطیل می‌شد. امیدوارم اشتباه کنم اما چون بازی قابل برگزاری نبود، داور می‌خواست با نتیجه مساوی دیدار را به پایان برساند تا شائبه‌ای پیش نیاید.

  • به نظر شما باید فقط نیمه دوم برگزار شود یا بازی از ابتدا تکرار شود؟

ما تابع قانون هستیم. من نمی‌توانم برای سازمان لیگ تعیین تکلیف کنم. آماده هستیم تا هر تصمیمی که سازمان لیگ بگیرد، بپذیریم. اما این بازی زمانی باید برگزار شود که به سپاهان فشاری نیاید چون این تیم نماینده شایسته ایران در لیگ قهرمانان آسیاست.

  • تا به حال سابقه نداشته که به داوری اعتراض کنید.

شرایط حساسی بود. بچه‌های تیم ما در سرما تلاش می‌کردند و عده‌ای از آنها دست و پایشان یخ زده بود. انصافا دلم سوخت و نباید حق این بچه‌ها پایمال می‌شد.

  • پیش‌بینی‌تان از آینده مقاومت در ادامه فصل و جایگاه‌تان در پایان لیگ چیست؟

بازیکنان مقاومت جای تقدیر دارند. امیدوارم خدا کمک کند تا بتوانیم نتایج خوبی در ادامه لیگ کسب کنیم تا این بازیکنان به حقشان برسند.

قبلا هم گفته‌ام که قهرمانی در لیگ کار بسیار سختی است اما با تلاش و حفظ همین روندی که در پیش گرفتیم، می‌توانیم نایب‌قهرمان شویم. ما باید سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم چراکه جوانان شایسته‌ای داریم که حالا تجربه هم کسب کرده‌اند.

کد خبر 97813

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز