همشهری آنلاین: دبیر کل کمیته ملی المپیک می‌گوید: خبر محرومیت دائم حسین رضازاده از مربیگری وزنه برداری به هیچ عنوان صحت ندارد.

 بهرام افشارزاده در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با بیان اینکه خبرهای مطرح شده دراین خصوص حاشیه سازی برخی رسانه‌ها بوده است افزود: این خبر بر اساس صحبت‌های نادرست یکی از پیشکسوتان وزنه برداری با یکی از سایت‌های خبری مطرح شده و هیچ صحتی ندارد.

وی افزود:رضازاده در استفاده شریفی و ارمک از دارو‌های نیر زای کاذب ( دوپینگ ) نقشی نداشته و این 2 وزنه بردار خودسرانه اقدام به ابن کار کرده‌اند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: فدراسیون جهانی، رضازاده را به عنوان یک قهرمان ارزشمند در دنیا می‌شناسد و با توجه به اینکه مشخص است که در دوپینگ وزنه برداران نقشی نداشته هیچ تصمیمی مبنی بر محرومیت وی نخواهد گرفت.

افشارزاده گفت: با توجه به اینکه رضازاده به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری انتخاب شده، به پیشکسوتان و مسئولان فدراسیون گفته‌ام که نهایت همکاری را با او داشته باشند تا این رشته ورزشی به روزهای اوج خود بازگردد.

وی تصریح کرد: کار در کمیته ملی المپیک بسیار زیاد است و من دیگر زمان و انرژی لازم برای رسیدگی به امور کمیته و فدراسیون را نداشتم و تصمیم گرفتم فقط در کمیته ملی المپیک فعالیت کنم. 

کد خبر 97724

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز