همشهری آنلاین: بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار روحانیون و اساتید حوزه‌های علمیه مهمترین عنوان مطبوعات ایران در روز دوشنبه 23 اذر را به خود اختصاص داد.

اطلاعات با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هزاران نفر از روحانیون، تیتر زد: حفظ آرامش و امنیت مهمترین وظیفه است.[دیدار هزاران نفر از روحانیون و اساتید حوزه‌های علمیه با مقام معظم رهبری]

کیهان نیز بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع روحانیون و اساتید حوزه‌های علمیه را برای موضوع خبر اول خود انتخاب کرد و تیتر زد: فتنه گران بی ریشه‌اند؛ از ملت تو دهنی خواهند خورد.

جام جم  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تیتر زد: قانون شکنان، زمینه جسارت به امام را فراهم کردند.

ایران ضمن اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با محکومیت اقدام هتاکان به امام(ره)، آحاد مردم را به آرامش دعوت کردند، به نقل از ایشان تیتر زد: قانون شکنی، اغتشاش و حمایت بیگانگان؛ آقایان تبری جویید.

رسالت با اشاره به بیانات آیت الله خامنه‌ای در دیدار طلاب و مبلغین مذهبی تیتر زد: نتیجه قانون شکنی جان گرفتن دشمن و اهانت به امام (ره) بود.

اعتماد به نقل از رهبر معظم انقلاب تیتر زد: برادران سابق ما چرا به خود نمی‌آیند.

سیاست روز به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مبلغین مذهبی اشاره کرد و تیتر زد: عده‌ای با ایجاد اغتشاش زمینه اهانت به امام (ره) را فراهم کردند.

همبستگی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از طلاب، روحانیون، اساتید حوزه‌های علمیه و جمعی از ائمه جماعات مساجد تهران تیتر زد: لزوم حفظ آرامش و امنیت جامعه.

صبح اقتصاد به نقل از مقام معظم رهبری تیتر زد: عده‌ای با شعار قانون عمل خلاف قانون انجام می‌دهند.

عصر اقتصاد تیتر زد: سیاست پول داغ بانک مرکزی در برابر اضافه برداشت‌ها.

جهان صنعت به نقل از وزیر مسکن تیتر زد: نتوانستیم دهک‌های پایین را صاحبخانه کنیم.

ایران ورزشی به نقل از افشین قطبی تیتر زد: پرواز اختصاصی خواستم، نه هواپیمای شخصی.[درخواست قطبی برای تهیه هواپیمای اختصاصی]

کد خبر 97290

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز