در ادامه مشکل از کار افتادن تلویزیون‌های هوشمند اسنوا و دوو، بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی کاربران این دستگاه‌ها برای دریافت خدمات رایگان گروه صنعتی انتخاب به‌دلیل اینکه تلویزیون‌شان گارانتی نداشته با فاکتورهای چند میلیونی تکنسین‌ها به‌منظور تعویض برد اصلی مواجه شده‌اند.

اسنووا

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر ارتباطات و برند گروه انتخاب در این‌باره به دیجیاتو گفت: «خدمات پشتیبانی نرم‌افزاری و تعویض گیرنده داخلی مرتبط با این اختلال به‌صورت رایگان حتی به تلویزیون‌های خارج از گارانتی ارائه می‌شود، مگر اینکه دستگاه از قبل مشکل سخت‌افزاری دیگری داشته باشد.»

به گزارش دیجیاتو، «عادل دهدشتی» با بیان اینکه بسیاری از افراد عبارت «خدمات تلویزیون اسنوا» را در اینستاگرام جستجو می‌کنند، توضیح داد: «این اقدام اشتباه است چون در اینستاگرام چند مجموعه برای این کار پیدا می‌شوند که اعلام کرده‌اند این خدمات را انجام می‌دهند، مردم هم با آنها تماس می‌گیرند درحالی که اینها نماینده رسمی انتخاب نیستند. بنابراین افراد برای دریافت خدمات رایگان فقط با سامانه ۱۶۹۹ تماس بگیرند.»

او با تاکید بر اینکه دریافت حتی یک ریال از طرف گروه انتخاب برای رفع مشکل اخیر تلویزیون‌ها قانونی نیست، چنین اقدامی از طرف تکنسین‌های اسنوا و دوو را فقط زمانی ممکن دانست که تلویزیون مشتری از قبل ایراد دیگری داشته است.

کد خبر 968374

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • امیر IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    11 3
    دوو نخرین پشیمون میشن
  • حمیده IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    6 2
    اسنوا و دوو نخرید حتی قبل از این ماجرا نیز مشکلات پرش صفحه داشت تلوزیون اسنوا
  • خ نظری IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    11 0
    امروز ۱۳ مرداد یعنی ۸ روز از اشکال فنی که در تلویزیون دوو بنده پیش آمده و دارای گارانتی فعال هست گذشته هیچ خدماتی از طرف انتخاب سرویس انجام نشده حتی یک تماس !۵۰ بار تماس گرفتیم میگن صبوری کنید .آشغال ترین تلویزیون و بدترین خدمات پس از فروش و ...ترین مدیریت داره.لطفا نخرید.
    • Maryamzar IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۶
      0 0
      سلام ۱۵مرداده و روزی چندبار با۱۶۹۹ تماس میگیرم و ثبت درخواست هم کردم . خودم ریست کردم ولی دیگه نمیشه کانال یابی کرد. چراباید بخاطر کم کاری شرگت انتخاب سرویس ما مشتریها بورد تی ویمون عوض بشه و خرجبذارن رودستمون...اگر پول داشتم هرگز تی وی ایرانی نمیخریدم
  • علی احدی IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۵
    2 0
    نمیدانیم متاسفانه بعضی از مدیران شرکت ها این شخصیت ها را از کجا پیدا کردن که هیچ مردم را حساب نمیکنند فقط منافع خودشان را می بینند سر مردم شیره می مالند.
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۵
    1 1
    سلام.تی وی من اسنوا می‌باشد .لطفاً دکمه پاور که پشت تی وی می‌باشد را چند ثانیه فشار دهید تا گوشه سمت چپ تی وی منو ظاهر بشه بعد از اون با همون دکمه پاور روی گزینه ستینگ یا تنظیمات تی وی برید و اوکی کند سپس تی وی را به تنظیمات کارخانه برگردانید اینجوری ریست میشه و دوباره کانال یابی کنید .البته این فرایند روی همه تلویزیونها فعال نیست ولی امتحان کردنش ضرر نداره
  • علی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۸
    0 0
    جالبه هنوزچندماه نیست اسنواخریدم.روشن نمیشه هیچ همش میگن صبوری کنید.منم چک آخرش بودبایدپاس میشدحسابموبستم الان زنگ زدن میگن موجودی کمه منم گفتم صبوری کنید. 🤣🤣
  • علی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۹
    0 0
    اینها که می‌گویند چه گرانتی باشد چه نباشد تکنیسین میاد بورد تلویزیون سوخته را عوض می‌کنند پس چرا الان مدت ۱۰ روزی هست که ثبت شده و رکورد شده ولی نمی‌آیند یعنی گارنتی هم هست مرکز تلفن خدمات ۱۶۹۹ هم زنگ میزنیم میگه تقاضای بورد دادیم باید از اصفهان بیاید !! یا می‌گویند درخواست ها خیلی زیاده صبر و شکیبایی نمایید واینکه میگن خودتان ببرید مرکز نمایندگی خدمات در محل سکونت بازهم سرکاریست و الکیه