ضمن قدردانی از همراهی و شکیبایی مشتریان گرامی، گروه انتخاب به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی کشور با برندهای اسنوا و دوو، به اطلاع می‌رساند:

اسنوا

طی روزهای اخیر، اختلال موقتی در عملکرد بخش هوشمند برخی از تلویزیون‌های برندهای (اسنوا و دوو) رخ داد که منجر به بروز نگرانی‌هایی در میان کاربران شد. این اختلال ناشی از مسائل زیرساختی و نرم افزاری(عدم تطبیق و ناهماهنگی در پروتکل‌های نرم افزاری میان گروه انتخاب به عنوان تولید کننده تلویزیون و تامین کننده بستر ارتباطی تلویزیون در چین) بود، که در برآوردهای اولیه امکان اختلال در ۲۰ درصد محصولات پیش‌بینی می‌شد. خوشبختانه فرآیند رفع ایراد و ارزیابی‌های انجام شده نشان می‌دهد حجم تلویزیون‌های دچار اختلال کمتر از ۵ درصد تلویزیون‌های موجود در منازل مشتریان است.

  1. ۹۰ درصد دستگاه‌های مورد اختلال تا پایان روز جمعه ۱۰ مرداد ماه، به صورت مشاوره تلفنی، مراجعه حضوری و تعدادی محدود نیز با تعویض گیرنده داخلی رفع عیب و قابلیت اتصال به اینترنت و استفاده از امکانت هوشمند را دارد.
  2. در این مدت بیش از ۱۰۰ هزار تماس در مرکز تماس پشتیبانی ۱۶۹۹ شرکت انتخاب سرویس ثبت گردید که با وجود ترافیک ایجاد شده که ناشی از تعداد زیاد تماس‌های غیر معمول(کاربرانی که محصول دارای اختلال نداشتند) بود، بالغ بر ۸۰ هزار سرویس حضوری و تلفنی ارائه گردید و این فرآیند تا پایان رفع اشکالات دستگاه‌ها ادامه خواهد داشت و کلیه خدمات به صورت رایگان انجام خواهد شد.
  3. در راستای بهبود تجربه مشتریان و کاربران و همچنین اعلام مراتب عذرخواهی گروه انتخاب از کاربران، بسته‌های تشویقی آماده و ارائه خواهد شد که به اطلاع کاربران خواهد رسید.
  4. دلیل ادامه سرویس دهی در خصوص رفع اختلال موقت، تماس‌ها و گزارش‌های دیرهنگام برخی از کاربران و مدت زمان ارسال گیرنده داخلی جدید جهت تعویض به تعداد محدودی از کاربران می باشد.
  5. گروه انتخاب به‌عنوان مجموعه‌ای متعهد به مشتریان خود، مجدداً بابت این اختلال پیش‌آمده عذرخواهی نموده و تأکید می‌کند که رسیدگی کامل به دغدغه‌ها و نیازهای کاربران در بالاترین اولویت ما قرار دارد. خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی، نه‌تنها وظیفه‌ای حرفه‌ای، بلکه مسئولیتی اخلاقی برای ماست. امیدواریم تجربه‌ی تعامل کاربران با ما، حتی در شرایط بحرانی، به یک مزیت رقابتی و نشانه‌ای از صداقت، پاسخگویی و کیفیت خدمات ما تبدیل شود.

مرجع خبر در انتخاب الکترونیک

کد خبر 968365

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۳
    24 7
    چرادروغ میگین
  • IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۵
    3 0
    اطلاع رسانی خوبی دارید برای همه زحمتی که متحمل میشوید تشکروماقدردان شما هستیم.
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۷
    1 1
    چرا اینهمه دروغ دروغ و ظاهر سازی
  • کریمی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۷
    14 2
    هنوز ایراد گیرنده بنده رفع نشده و در صف انتظارم
  • Randomuser IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۷
    11 5
    فععععععععک نکککنمممممم
  • M-R IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۸
    8 0
    چرا گروه انتخاب اینقدر دروغگو هست الان حدودا ۱۰ روزه تصویر تلویزیون ما سیاه هست و هرچه تماس میگیریم ،تابحال هیچ تکنسینی مراجعه نکرده، برای شرکتی که خود را بزرگترین در ایران میداند جای تاسف داره خدمات=صفر
  • علی IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۸
    1 0
    من تلویزیونم رو یک ماه خریدم ،دو هفته ست که خرابه ،دو بار نماینده شرکت اومده هر کاری کرده راه نیوفتاده، برد تلویزیون هم عوض شد بازم راه نیوفتاد، الان میگن کلا تلویزیون باید تعویض بشه
  • محمدی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۸
    1 0
    دروغ هم حدی داره توی شهر ما اصلا رسیدگی هم نشده چه برسه به درست کردن
  • علیرضا IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۸
    1 0
    ... ده روزه منتظرم قطعه تامین بشه بیان درست کنن...
  • م.ح IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۵/۱۹
    2 0
    باسلام دروع است الان ما در صف انتطار وهیچ مشکلی حل نشده وپشیمان از خرید این نوع تلوزیوین ..در عزص سه سال ده میلیون خرج گردنمان گداشته .اشعال ترین تلوزیون