یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۲:۱۵
۰ نفر

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: ۱۱ درصد آب در شبکه آبرسانی تهران در اثر فرسودگی شبکه و نشت آب هدر می‌رود که در مقایسه با متوسط جهانی حدود ۸ درصد، رقم قابل‌قبولی است.

تصفیه آب

به گزارش همشهری آنلاین، محسن اردکانی گفت: در ماه‌های اخیر با اجرای برنامه مدیریت فشار شبکه، میزان هدررفت شبکه آب تهران از این میزان نیز کمتر شده است چراکه کاهش فشار شبکه با کاهش هدررفت واقعی آب رابطه مستقیم دارد.

مدیرعامل آبفای استان تهران افزود: اگر نگوییم میزان هدررفت واقعی شبکه آب تهران در سطح ایده‌آلی قرار دارد، اما این میزان در سطح مطلوب و قابل‌قبولی در مقایسه با شاخص‌های جهانی است و کاهشی بیشتر از این، مستلزم صرف هزینه‌های بسیار سنگین مالی است که اکنون توجیه فنی و اقتصادی ندارد.

فرسودگی شبکه ۱۱ درصد آب تهران را هدر می‌دهد

کد خبر 968077
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار انرژی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha