سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۸۵ - ۱۶:۳۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین : نخستین شماره ماهنامه فرهنگی ،‌اجتماعی حدید با موضوع ویژه آرمانشهر بر پیشخوان مطبوعات قرار گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین در این نشریه که سردبیری اش با سید علی میرفتاح است مطالبی از دکتر ناصر فکوهی، حسین زرویی نصر آباد، حمید رضا ابک، شادمهر راستین، نادر دورانی، محمد حسن شهسواری، سهیل محمودی، بهمن دار الشفایی و... آمده است .
صاحب امتیاز و مدیر مسئول این نشریه محمود حامل آذر است، سیاستگذاری آن با سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و دبیری تحریریه آن را علیرضا محمودی برعهده دارد.

سردبیر این نشریه در سرمقاله خود با اشاره به اینکه کار « نشریه در آوردن» کار سختی نیست و امروز این حرفه نسبتا بی ارج و اجر، چنان فراگیر شده که هرکس، هرکجا دستش به دم گاوی بند شده نشریه ای هم دست و پا کرده آورده است: شاید بهتر آن بود که کارمان را در این اوضاع و زمانه تغییر می‌دادیم و به سراغ مشغله ای دیگر می رفتیم و... مثلا روزی خود را از طریق مسافر کشی یا انجام امور خدمات و کشیدن آب حوض و سیمی کردن دفتر بچه مدرسه ای ها در می آوردیم، اما واقعیت امر این است که برای هر گونه تغییر کاربری دیر شده است و جز سماجت در همین حرفه و مشغله، کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم.

مطالب این شماره عبارت است از: گزارش دیپلماتیک، گزارش ویژه درباره اس ام اس  ، ادبیات ، سینما، شهروندی ، باشگاه مشت زنی ، هنر، معماری ، کتاب، فلسفه ، ورزش ، طنز و...
فضای مطالب و تنظیم نوشته ها و گزارشها و خبر ها از طعم و رنگ ویژه ای برخوردار است و نوید می دهد که در صورت تداو م و البته استقبال علاقه مندان ، بتواند جای خود را در میان نشریات باز کند.

پیش از این شماره نخست این نشریه منتشر شده بود، اما به دلایلی که در سرمقاله سردبیر به آن اشاره شده است، فرصت قرار گرفتن بر دکه مطبوعات را نیافت.
همشهری‌ آنلاین برای دست اندر کاران این نشریه آرزوی موفقیت دارد.

کد خبر 9634

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز