رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به اینکه یکی از ایرادهای گرفته شده به طرح اصلاح قانون وظیفه عمومی مباحث مالی است، اظهار امیدواری کرد که بررسی اشکالات وارد شده به این طرح در کمیسیون امنیت ملی مجلس آغاز شود.

سردار زاده‌کمند در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با آخرین وضعیت طرح اصلاح برخی مواد قانون وظیفه عمومی اظهار کرد: در شورای نگهبان 14 ایراد به این طرح گرفته شد که برخی از ایرادها مربوط به امر مالی اجرای طرح است که باید در این رابطه هماهنگی‌هایی با دولت صورت گیرد.

وی ادامه داد: یکسری از ایرادها هم مربوط به موضوعاتی از جمله معافیت‌های کفالت و مدت خدمت وظیفه عمومی است که عمدتا این موضوعات در چارچوب اختیارات ستاد کل نیروهای مسلح است و باید هماهنگی‌ها در این باره صورت گیرد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اضافه کرد: امیدواریم به‌زودی جلسات کارشناسی بررسی اشکالات این طرح در کمیته امنیت مجلس آغاز شود و به‌زودی این مسئله به نتیجه برسد.

وی با اشاره به اینکه در جلسات بررسی مجدد طرح، نمایندگان ستاد کل، نیروی انتظامی، مجلس، شورای نگهبان و اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور دارند، گفت: پس از اعلام نظر کمیسیون امنیت ملی مجلس، این طرح دوباره به صحن مجلس بازمی‌گردد که زمان آن بستگی به میزان جلسات این کمیسیون دارد.

کد خبر 96230

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز