گروه سیاسی: شهردار تهران در پیامی به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه امروز بسیجیان عزیز با توانمندی در عرصه‌های سازندگی، فرهنگی و اجتماعی، کارآمدی دین را در اداره جامعه به اثبات رسانیده‌اند،یادآور شد:

تا زمانی‌که تفکر بسیجی بر کشور امام زمان حاکم است و عزم و اراده پولادین بسیجیان سرافراز در کنار ملت نستوه و رهبری آگاه و اندیشمند وجود دارد، آسیبی به نظام فراهم آمده از ‌الله‌اکبرهای مردم و خون‌های مطهر شهدا نخواهد رسید.

محمد باقر قالیباف در این پیام خود آورده است: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و جانبازی‌های دلاور مردمانی است که برای عزت، سربلندی و استقلال کشور از هرچه دلبستگی‌هاست، گذشتند تا دنیا بداند «اگر جهانخواران بخواهند در مقابل دین ما بایستند ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد».

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: شاگردان خمینی کبیر با اقتدا به پیر و مراد خویش که فرمود «در این دنیا افتخارم این است که خود یک بسیجی‌ام» افتخاراتی بزرگ برای ملتی بزرگ آفریدند تا برای همیشه چشم طمع جهانخواران از این ملک و ملت برداشته شود.

در این پیام آمده است: راست‌قامتان جاودانه تاریخ آنان‌که شهد شیرین شهادت را چشیدند و به لقای حضرت دوست نائل شدند راه نورانی سالار شهیدان کربلا حضرت حسین بن علی(ع) را پیمودند و یادگاران دوران دفاع مقدس پیام رسان این رشادت‌ها هستند.

بسیج، عنصر مردمی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز گذشته در یک نشست خبری که در آستانه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین برگزار شده بود، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ گفت.

به گزارش ایسنا، محمدرضا نقدی در پاسخ به این پرسش که برخی معتقدند بسیج سیاسی شده است، اظهار کرد: اگر بگوییم بسیجیان در این زمینه دخالت نکنند، باید بگوییم مردم دخالت نکنند؛ ضمن اینکه بسیج یک ارگان نظامی نیست و در مرکزیت خود نیز جایی وارد مسائل سیاسی می‌شود که بحث نظام و ضدنظام و انقلاب و ضدانقلاب وجود داشته باشد.

کد خبر 95799

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز