معاون هماهنگی و نظارت بر عملکرد مرکز سامانه ۱۳۷ پلاس گفت: حجم تماس شهروندان با سامانه در روزهای اخیر طبق آمارهایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۵ درصد کمتر شده است با این حال کارشناسان ثبت پیام شهروندی پاسخگوی ۹۸ درصد تماس‌ها و پیام‌ها بودند.

137

به گزارش همشهری آنلاین، علی هاشمی، معاون هماهنگی و نظارت بر عملکرد مرکز سامانه +۱۳۷ اظهار کرد: در روزهای اخیر و با توجه به حمله ددمنشانه رژیم صهیونی به کشورمان و خصوصاً به پایتخت ایران، اگرچه بسیاری از فعالیت ادارت دولتی و خصوصی تعطیل شده بود اما سامانه +۱۳۷ شهرداری تهران به روال قبل و به صورت ۲۴ ساعته ادامه داشته و لحظه‌ای تعطیل نشده است.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال در ۴ روز گذشته که بیشتر مراکز پایتخت تعطیل بود بیش از ۵ هزار و ۴۸۰ تماس شهروندی با سامانه +۱۳۷ داشتیم که منجر به ثبت ۴ هزار و ۴۱۰ پیام به جهت پیگیری و اقدام شده و مابقی تماس‌ها اطلاع‌رسانی و راهنمایی شهروند بود.

هاشمی با اشاره به حضور شبانه روزی نیروهای اجرایی نواحی و کارشناسان سامانه +۱۳۷ در بخش‌های مختلف مدیریت شهری افزود: در حال حاضر و با حضور برنامه‌ریزی شده و متعهدانه کارشناسان سامانه +۱۳۷، میزان پاسخگویی همچون روزهای عادی و حتی بهتر از آن بوده است.

کد خبر 957584
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

بیشتر

دیدگاه خوانندگان امروز

بیشتر

پر بیننده‌ترین خبر امروز

بیشتر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha