جمعه ۲ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۷:۳۵
۰ نفر

سخنگوی شهرداری تهران گفت: در جنگ نابرابر رسانه‌ای و شناختی که دشمن به دنبال خاموش کردن شعله امید در دل مردم است، هدف اصلی ما افزایش امید در میان شهروندان تهرانی است.

نشست نما.زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در نشست مدیران ارتباطی شهرداری تهران اظهارکرد: در حوزه روابط عمومی، آغاز دوره مدیریت شهری ششم طرحی تحولی ارائه کردیم. در این مدت تلاشمان بر این بود مبتنی بر آن پیش برویم. در نتیجه این پیگیری درسه سال گذشته اتفاقات خوبی در حوزه روابط عمومی رخ داده‌است، از ایجاد مرکز افکارسنجی ذیل مرکز ارتباطات گرفته تا تأسیس مرکز تولیدات رسانه‌ای کندو، خانه روزنامه‌نگاران و مجموعه بلدیه.

وی افزود: اتفاقات قابل افتخاری در ماه‌های اخیر رخ داده‌است که نشان از بلوغ روابط عمومی‌ها در شهرداری تهران دارد. با این وجود هنوز با مطالبات مردم فاصله اساسی داریم؛ ابر کمپین «تهران دوست داشتنی» یکی از این موارد است که بر اساس پیمایش صورت گرفته در اسفند ماه سال گذشته، این کمپین موفقیت نسبی داشته است. امسال نیز به دنبال توسعه آن هستیم.

محمدخانی تأکید کرد: در سال جدید پیشبرد مؤثر کمپین «تهران دوست داشتنی» نیازمند هم‌افزایی جدی دستگاه‌های مختلف درون مجموعه شهرداری تهران است تا اثرگذاری آن بر مخاطبین بهینه باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پخش سریال «یزدان» از شبکه سه سیما، گفت: در مدتی که از پخش سریال «یزدان» می‌گذرد بازخوردهای خوبی در رابطه با محتوای این سریال گرفته‌ایم. بسیاری از اعضای خانواده بزرگ شهرداری معتقدند نتیجه زحمات آنها در خانواده مدیریت شهری برای نخستین بار با «یزدان» در قالب آنتن تلویزیون دیده شده است و به لحاظ مخاطب نیز «یزدان» هم‌اکنون بهترین سریال صداوسیماست.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در پایان گفت: ما خودمان را نگهبانان امید مردم می‌دانیم، در این جنگ نابرابری رسانه‌ای و شناختی که دشمن به دنبال خاموش کردن شعله امید در دل مردم است هدف اصلی ما افزایش امید در میان شهروندان تهرانی است.

کد خبر 948635

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha